PDA

Se fuld version : Hvad er der galt med min Dvd brænder/brænder program

Ridderen
09-25-2004, 12:19 PM
Problemet er når jeg brænder en dvd ud som jeg har hentet og sat tekster på eller bare hentet en film og brændt ud, når jeg smider den i dvd afspiller (KISSDVD) så virker kapitlerne ikke når jeg skifter så starter filmen bare for ny inde i menuen, så kan jeg trykke play igen men jeg kan godt spole gennem filmen man kan bare ik kører igennem kapitlerne så vil den starte for ny har prøvet den i flere afspillere men der gør den det samme

hvad skal jeg gøre

har en NEC 3500a
brænder med 2*speed
har prøvet Prodye date, prodye video, varbatim, datamart skiver men den gør det samme ved alle skiver

sys selv det er lidt skummelt... kan det være nero eller brænderen eller er det bare mine indstillinger der er fucked up

kører med Nero 6.3.1.25

Kører denne guide www.xdivx.dk

får denne fejl ved brænding http://www.upit.dk/u/(11)Unavngivet.JPG

har prøvet det her : slet VIDEO_TS.BUP
åben VIDEO_TS.IFO i IfoEdit og gem den så igen, så laver programmet en ny VIDEO_TS.BUP som er identisk med VIDEO_TS.IFO

og det her: start ifoedit load den første ifo fra din film, tryk på get vts sectors, luk ifoedit, start nero og brænd pisset

hvis der er en venlig sjæl som kan hjælpe så bliver jeg glad :D

MVH Ridderen

Ridderen
09-26-2004, 10:54 AM
ingen hjælp ? :roll:

jon1ya
09-28-2004, 07:20 AM
Beklager. Men jeg ved vitterligt ingenting om at tilføje undertekster til hverken dvd rips eller dvd-r film, der så sidenhen brændes ud.

Jeg vil dog anbefale dig evt. at lure på www.kandu.dk og stille dit spørgsmål derinde. Generelt er det en god side hvis der er noget du er i tvivl om, eftersom at der meget hurtigt er et svar til dig som regel.

Der skal nok være en makker eller en makkerinde derinde, som kan hjælpe med dit problem.

night-blade
09-28-2004, 08:35 AM
Hvis det er en DVD copy, så skal du passe på med at rode i filerne, ellers kan du ødelægge kapitlerne og så gør den det der crap som du snakker om

Ridderen
09-28-2004, 04:26 PM
det er film som er hentet, som bare skal brændes ud

night-blade
09-28-2004, 04:44 PM
Med DVD copy mener jeg: når den er brændt ud og du sætter den i så funker den som en original DVD du har købt i butikken, den fylder ca. 4,7 GB eller 9GB