PDA

Se fuld version : Limewire

barca
09-25-2004, 09:27 AM
hej

jeg HAr brugt limewire men når man henter noget fra en anden com, så skriver den henter fra (ip adressen) Og der blev jeg usikker for hvis AGP eller en af de andre Fil delings stoppere har sat en robot ud som gemmer alle ip'erne. Vil det er rigtigt bliver alle så der downloader fra limewire BUSTET?

VinZenZo
09-26-2004, 12:36 PM
Hej barca,

Jeg er ikke selv bruger af Limewire, men har endnu ikke hørt om en der er blevet nappet ved at bruge Limewire...

Hvad APG har af beviser vides der ikke helt, men et par screendumbs af at man henter den fil fra den ip er vel et godt bevis? ;o

Dog tror jeg ikke du skal være bange for at blive nappet ved at bruge det... :

Spanks
09-26-2004, 10:41 PM
Hej barca

Limewire(Guntella client) er et af de programmer der er baseret på Guntella netværket, og jeg har ikke hørt om nogen sager hvor APG har jagtede brugere på det, så du behøver vidst ikke frygte at de snager i dine sager.

Jeg brugte engang selv Limewire, den ad-supported version, men jeg fandt hurtigt ud af at jeg skulle have fat i pro version får at det skulle køre godt, så jeg fandt en loader til den og voula! Du kan sikkert også finde en loader etc. til den bare søg på astalavista.us

chicken
10-21-2004, 12:09 AM
Hej...

Jeg har selv brugt LimeWire til at hente musik og programmer mere,,, men bruger det ikke,,, jeg fik fat på en LimeWire 4.8.0 PRO udgave ved at søge efter den på LimeWire så det kan du også prøve...

chicken
11-25-2004, 10:29 PM
Hvor stor chance er der for et blive nakket når man bruger LimeWire til at hente og dele filer med...

Min far var nemlig ikke glad for jeg brugte det meget mere da han læste om alle dem der fik breve...
Men jeg må godt hente med BitTorrent :P