PDA

Se fuld version : Super billigt LOVLIGT musik-køb... KÆMPE UDVALG

Thajaphio
09-25-2004, 03:01 AM
Kulturministeriet har endnu ikke taget stilling til om det skal være ulovligt at downloade musik på udenlandske betalings sites.... og hvis det bliver det er det fandeme for meget!

Anyways....

På flg. site kan du for 10 USD (Ca 65-70 kr der bliver trukket UDEN sære gebyrer (Visa eller bankoverførsel))
Kan downloade 666 MB (7-9 albums) Musik i rigtig god kvalitet hos et "firma" kaldet Media Club... Jeg gør det selv fordi det er MØGBILLIGT og fordi de har rigtig mange ting du ikke kan finde andre steder... hverken på fildelingsnetværk eller i butikker... Et rigtigt godt alternativ til at downloade ulovligt, fordi det er så billigt at det ikke kan betale sige andet... Du slipper for at stå i kø hos en eller anden for alligevel at finde ud af at det nummer du hentede var fyldt med fejl...

Ca 20 nye albums hver dag!!

200 Kb gratis preview af sangene

ALLE genre

Jeg har lavet MIN EGEN (Virkelig U prof) side der beskriver Media Club.... snup et kig!
http://outbacken.homepage.dk/

Jeg GARANTERER at Media Club er fuldt ud profesionelle og der er ingen dikkedarer... bruger det selv i stor stil!

barca
09-25-2004, 09:31 AM
HEHE hvordan ved du at det er lovligt?

Hehe tror det er en fup side, med helt uadmindelige priser

Thajaphio
09-25-2004, 03:41 PM
Det er ligeså lovligt som det er i danmark! Men Danmarks ualmindeligt høje afgifter gør at det indtil videre ikke kan betale sig at købe musik på danske sider....

Det er ikke Fup... Jeg tror ikke at en side med over 15000 albums ville kunne være online i 3 år uden at blive lukket hvis det vidste sig de snød musikerne...

Til sidst kan jeg sige at jeg selv har brugt siden flittigt

Marin
09-27-2004, 02:15 AM
jaaa, det er så ikke det eneste sted man kan hente musik billigt!!!

www.weblisten.com

Ja, selv danske firmaer har fundet udaf at det kunne være en god ide at reklamere der...

Her betaler/køber man download tid, så hvis man har en 2Mbit linie så er det muligt at hente hele albums til under 1 kr.

Dette firma har eksisteret siden december 1997 og ligger i Spanien. Bør jeg nævne at der er fri handel i EU?! Så hvis kurturministeriet har tænkt sig at lukke for denne mulighed, så er de nok nødsaget til at finde den store boltsaks frem og klippe kablet til Spanien!!! :-P

NB. Deres musik database rummer 1/4 million numre.

Thajaphio
09-29-2004, 01:21 AM
hehe... Jeg sagde heller ikke det var det enste sted! ;)

Kun fedt med flere links!

Anonymous
09-30-2004, 01:44 PM
Synes næsten lige så godt man kan hente ulovligt som hente fra disse tjenester, de bliver vel også gjort ulovlige på et eller andet tidspunkt med tilbagevirkende kraft så alt man har hentet og betalt for derfra skal slettes :?

night-blade
09-30-2004, 02:15 PM
Jeg tror ikke man må ændre sådan en lov og så lave den med tilbage virkende kræft og hvis man gjorde så har du krav på at få dine penge tilbage.

Thajaphio
09-30-2004, 06:31 PM
Jeg synes under alle omstændigheder bare at det er fedt at der er nogle lande der har indset hvad man skal gøre for at folk gider købe musik. ´Jeg vil nemlig gerne støtte de musikere jeg er rigtig glade for og som reelt har brug for det... og problemet er jo at "de små fisk" bliver opslugt af alt Britney Spears' og Westlifes BS musik og aldrig får en chance. Så en side som denne er den løsning som mange leder efter. Spørgsmålet er bare om vi, i vores afgiftsramte land, nogensinde kan få glæde af en ligeså billig dansk side...

night-blade
09-30-2004, 07:21 PM
HEHE hvordan ved du at det er lovligt?

Hehe tror det er en fup side, med helt uadmindelige priser

bare lige for at slå fast. fordi noget er billigt betyder det ikke nødvendigvis at det er ulovligt.
I Iran findes der f.eks. ikke nogen copyright lov. derfor kan de hente alt det de vil. det er ikke ulovligt at hente Win xp med eMule.

Mijji
09-30-2004, 11:15 PM
Skulle lige prøve denne side også, og vil gerne advare alle andre end dem med modem mod at forsøge sig: Jeg kan kun hente med 6-8 kb/s, hvilket altså ikke er vildt imponerende, hvis i spørger mig.

Thajaphio
09-30-2004, 11:21 PM
Det må jeg indrømme jeg ikke forstår... henter selv med mellem 50 kb/s og 100 Kb/s... Måske har der været forstyrrelser?? Både cybercity og TDC har lidt af forstyrrelser i dag...

Thajaphio
09-30-2004, 11:22 PM
Hmm... hvorfor står der at kl er 9.21 pm? kl er sgu snart tolv :P

night-blade
10-03-2004, 01:11 PM
Siden er meget god. men de har en del fejl. jeg forsøgte at finde.
Ana Johnsson - we are

De har den liggende under navnet
ana jonnsson - we are og
anja johnsson - we are

det vil jo blive lidt svært hvis man altid skal lede rimelig bredt for at finde det man skal have.