PDA

Se fuld version : Et program som kan lave cRACK TIL ALT?

barca
09-25-2004, 12:11 AM
HEY cracker :D

Dindes der programmer som kan lave cracks til alle spil? hvordan selv finder ud af hvod den skal gøre for at cracke spillet?

Er bare lidt nyskærig hehe

zub
09-25-2004, 12:35 AM
du kan få programmer som kan fjerne standart kopi beskyttelse... men så snart det er nyere og især de nyeste kan du ikke gøre den slags med... fordi der skal du nemlig ind og studere koden som bliver brugt... og det er efterhånden ikke ret nemt at cracke spillene

barca
09-25-2004, 09:54 AM
ved det godt man sklal gøre en hyel masse men ALLE spil han crackes!

PackedManiac
09-25-2004, 11:22 AM

Bare ikke ved hjælp af et mouseclick :wink:

HI-Jacker
09-25-2004, 01:57 PM
DL dog fra gamecopyworld.com eller www.megagames.com ??

hvorfor lave shittet selv??

barca
09-25-2004, 02:17 PM
er ik helt med? DL?

HI-Jacker
09-25-2004, 06:22 PM
Du går ind på en af siderne og kigger efter dit crack og downloader (DL'er) det.

Det er da 100 gange det letteste

Spanks
09-26-2004, 10:23 PM
Der findes selvfølgelig ikke noget program der kan, cracke alle de nye spil, i det kopisikringen hele tiden bliver forbedret(SafeDisc mm.), det eneste løsning er at hente crackene fra megagames eller gamecopyworld. Eller requeste dem på nogle af de kendte cracker-gruppers IRC Kannaler - hvis man har adgang til dem.

Jeg er spændt på at se hvodan de griber Half-Life 2 an :D

Nistelroy
10-05-2004, 05:10 PM

Hvis du mener det, så vil jeg godt se dig cracke Cycling Manager 4, det er nemlig ikke lykkedes endnu, de store grupper som Deviance, Razor osv .. har ikke kunne cracke Cycling Manager 4, pga Starforce 5, de brugte knap 2 måneder på at cracke bare original filen til Cycling Manager 3, det er det eneste spil, der ind til videre er blevet opgivet, fordi det er så tidskrævende, man vil ikke kunne cracke Starforce 5 før man enten har insider forbindelser til dem der producere starforce, eller man får fat i sorcecodes.

Så kom lige med noget viden en anden gang tak.

PackedManiac
10-06-2004, 01:10 AM
Øh... StarForce 5.. det er der vidst ikke noget der hedder. Og så kunne jeg iøvrigt også godt tænke mig at vide, hvorledes du sådan med sikkerhed kan vide at det tog knap 2 måneder at cracke - jeg går ud fra med original filen mener du 'exe' filen..?!

"Alt software kan crackes", sagde +ORC (legende indenfor cracking) engang, og han har ret. Det kræver bare tid.

Iøvrigt kan StarForce copyprotection stadigvæk sagtens clones uden problemer. Så releases fra CloneCD er ikke udeladt. Spørgsmålet er så om man regner CloneCD for at være en del af scenen...

Nistelroy
10-06-2004, 11:19 AM
Kan så fortælle dig, det ikke er muliggjort at release Cycling Manager 4, der kom en version endelig efter 1 måneds tid, men den blev nuked, fordi de rent faktisk havde "crackede" demoen, det er det tætteste de har været på.

Hverken Fairlight, Daviance, Razor eller nogen af de andre store har kunne få hul på den, hvis du tester det i diverse programmer hvor man rent faktisk kan opsætte ens alcoholsoft f.eks til at lave en kopiering der virker på andre spil.

Den viser 4,5 dødningshoveder ud af 5 i sværhed af cracking.

Jeg bruger gerne clonecd og det er en del af "scenen" .. bla kom sims 2 i CloneCD fra Alcoholsoft.

Det er mere eller mindre blevet gode CLoneCD udgivelser, SIMS 2 er hellere ikke blevet crackede ordentlig f.eks , der måtte en clone CD til før det virkede.

Men korrekt alt kan crackes, og som jeg skrev tidligere, så er det bare spørgsmål om at få nogen af sorcecodes fra Starforce, så er der hul igennem. Intet er umuligt :)

PackedManiac
10-06-2004, 02:36 PM
At hverken Hverken Fairlight, Daviance, Razor eller nogen af de andre store har kunne fået hul på den er sandt nok, hvis man ser på de seneste udgivelser. Der er Cycling Manager ikke i blandt dem, men at hverken Fairlight, Deviance, Razor (og har vi egentlig hørt noget fra dem for det seneste?!) eller nogen af de andre store har forsøgt sig med den, ved vi jo ikke noget om, med mindre du ved noget som jeg ikke ved.

Man skal huske på at Cycling Manager er et europæisk spil, så vidt jeg har forstået..

At CloneCD skulle være en del af scenen er op til diskussion, og ja, jeg er selvfølgelig bekendt med de udgivelser de har lavet, ellers vil jeg nok ikke have nævnt dem :wink:

Alchohol 120% kan kopiere 1:1 når det gælder StarForce 3 kopibeskyttelser, så vidt jeg har forstået.

Nistelroy
10-06-2004, 03:08 PM
At hverken Hverken Fairlight, Daviance, Razor eller nogen af de andre store har kunne fået hul på den er sandt nok, hvis man ser på de seneste udgivelser. Der er Cycling Manager ikke i blandt dem, men at hverken Fairlight, Deviance, Razor (og har vi egentlig hørt noget fra dem for det seneste?!) eller nogen af de andre store har forsøgt sig med den, ved vi jo ikke noget om, med mindre du ved noget som jeg ikke ved.

Jeg kender nogen blandt dem ja, og jeg ved de har prøvet til hudløshed at få crackede den, de opgav til sidst, og det var både Deviance ,Fairlight der prøvede men ingen kunne

Man skal huske på at Cycling Manager er et europæisk spil, så vidt jeg har forstået..

Jo men de crackede 1 og 2eren uden problemer, og de blev udgivet .. Henholdsvis Razor og fairlight stod for de udgivelser og de kom ud som plejer at udgive spil dagen før, det bliver release. Og de opgav i 3eren , der kom cyanide studio faktisk selv ud med en patch 1.3 som ikke tjekkede CD.

Alchohol 120% kan kopiere 1:1 når det gælder StarForce 3 kopibeskyttelser, så vidt jeg har forstået.

Problemet er Alcoholsoft ikke understøtter den nyeste opdatering af Starforce, du kan ikke engang som du kunne i cycling manager 3, lave en image, og så frakoble CD rom drevet, så ville det virke, det virker ikke mere.

PackedManiac
10-06-2004, 06:34 PM
Det er ikke hver dag at man møder personer på forummer, der hævder at "kende nogen" i scenen, men der sker og ofte kan det affejes rimelig hurtigt. Hvad du nu end mener med at du "kender nogen blandt dem" vil jeg ikke definerer, det er bare lidt underligt at se at en som hævder at de "kender nogen blandt dem" ikke også ved at der ikke er noget som hedder 'StarForce 5', eller ikke kan stave til DEViANCE, eller at Fairlight bliver nævnt i dette sammenhæng, og så personen ikke synes at vide at FL ikke udgivet noget nævneværdigt i rigtig rigtig lang tid.

Det er ikke noget personligt, men jeg er altid skeptisk når nogen proklamerer åbenlyst i et åbent forum (et forum der helt sikkert bliver overvåget af AGP), at de "kender nogen blandt dem". En releasegroup vil for alt i verden sørge for at holde sig selv hemmelig, og de som ved hvem de er, vil også holde deres mund lukket. Uanset, det er ikke meningen med denne tråd at diskuttere din position indenfor (eller udenfor) scenen.

At Alchohol 120% ikke understøtter StarForce 3 (i hver fald ikke i øjeblikket), det har du ret i. Men der er enkelte så vidt jeg kan se, som har haft held til at klone StarForce 3 ved at bruge 1.x/2.x profilen i Alcohol 120%. Så vidt jeg kan forstår afhænger det trick, som du nævnte til sidst, af hvilket program eller spil man forsøger at kopierer.

Cycling Manager 4 synes helt klart at være en undtagelse. Men det er jo også nyt...

Nistelroy
10-06-2004, 07:15 PM
Det er ikke hver dag at man møder personer på forummer, der hævder at "kende nogen" i scenen, men der sker og ofte kan det affejes rimelig hurtigt. Hvad du nu end mener med at du "kender nogen blandt dem" vil jeg ikke definerer, det er bare lidt underligt at se at en som hævder at de "kender nogen blandt dem" ikke også ved at der ikke er noget som hedder 'StarForce 5', eller ikke kan stave til DEViANCE, eller at Fairlight bliver nævnt i dette sammenhæng, og så personen ikke synes at vide at FL ikke udgivet noget nævneværdigt i rigtig rigtig lang tid.

Det er ikke noget personligt, men jeg er altid skeptisk når nogen proklamerer åbenlyst i et åbent forum (et forum der helt sikkert bliver overvåget af AGP), at de "kender nogen blandt dem". En releasegroup vil for alt i verden sørge for at holde sig selv hemmelig, og de som ved hvem de er, vil også holde deres mund lukket. Uanset, det er ikke meningen med denne tråd at diskuttere din position indenfor (eller udenfor) scenen.

At Alchohol 120% ikke understøtter StarForce 3 (i hver fald ikke i øjeblikket), det har du ret i. Men der er enkelte så vidt jeg kan se, som har haft held til at klone StarForce 3 ved at bruge 1.x/2.x profilen i Alcohol 120%. Så vidt jeg kan forstår afhænger det trick, som du nævnte til sidst, af hvilket program eller spil man forsøger at kopierer.

Cycling Manager 4 synes helt klart at være en undtagelse. Men det er jo også nyt...

Jeg har aldrig sagt jeg personligt kender dem, jeg siger bare jeg kender nogen der har kendskab til det, yderligere er det en fejl med Starforce 5, mente nu starforce 3 og det kan du også se i andre indlæg, jeg siger bare blot jeg ved hvad jeg har fået af vide af personerne , jeg har aldrig sagt personligt at jeg kender nogen bla diverse grupper.

Tastefejl er lovligt, og skal du gå i små sko og begynde at kommentere måder at stave på er det lavt, jeg siger bare som hele emnet drejer sig om , at det er ikke alt der umiddelbart kan crackes ..

Spanks
10-16-2004, 11:55 PM
StarForce 3 beskyttede cd'er kan sagtens kopieres ved hjælp af StarForce Clean og Alcohol 120%.

Bare hent denne guide m/ tilhørende tools:
http://www.mgforums.com/forums/showthread.php?t=31316

Nistelroy
10-17-2004, 01:17 AM
Jamen nu er den guide sådan set forældet, det er ikke muligt at gøre det, det er prøvet for længst .. netop fordi jeg har selv ville lave en kopi af mit cycling manager så jeg kunne bruge den i stedet for.

Apocryphite
10-17-2004, 07:25 PM
Hvis du er interesseret i hvordan det hele virker, kan du jo finde nogen gamle guides til CD-tjek circumvention :)

Du ved, med hex koder og HIEW og den slags... interessant nok

Ladaris
10-19-2004, 07:28 PM
Du kan også lave en 1:1 copy (se hvordan på www.mediaworld.com) og derefter bruge Daemon Tools til at emulere. Du kan finde Daemon Tools ved at søge på Google. Jeg kan nemlig ikke huske hjemmesidens navn.

Nistelroy
10-19-2004, 07:44 PM
Det er også prøvet, det kan ikke lade sig gøre, den kræver man har CDen i , uanset hvad.

Ladaris
10-19-2004, 08:58 PM
Er i sikre på at i har lavet 1:1 copy?
Det her er rent gætteri, men er det muligt at lave en 1:1 copy Image File? Så kunne man jo bruge Daemon Tools til at lave et Virtuelt Drev.