PDA

Se fuld version : Hjælp med subs

HI-Jacker
09-24-2004, 09:50 PM
Jeg har downloadet taxi 3 (har de 2 andre, de er for fede :D ) men jeg kan ikke få underteksterne til at passe da der er noget credits i starten, hvilket vil sige at underteksterne kommer først efter ca. 10 efter.

HJÆLP filmen er fransk så jeg mangler de undertekste hvis en eller anden kender et prog. eller lign. så ville det være cool :D

Da HI-Jacker

ZuCkZ
09-25-2004, 07:14 PM
prøv at hente et sub-redigeringsprogram som f.eks. Subtitle Workshop, Time Adjuster eller subsync.

nimarq
10-29-2004, 09:58 PM
prøv at hente et sub-redigeringsprogram som f.eks. Subtitle Workshop, Time Adjuster eller subsync.

Hvor kan man finde disse programmer? :?

Ridderen
10-30-2004, 03:46 PM
google er din ven

Jurij
11-04-2004, 02:50 PM
Det er lidt for latterligt med de der programmer.

Der findes en player hvor du selv kan stille på det

http://divxstation.com/softwareId.asp?sId=110

Det tager ingen tid at gøre det. Men ellers er det også den bedste side at hente subtitles fra.

Lov mig ikke at bruge de der programmer hvis du kun skal se filmen en gang. Jeg gjorde nemlig selv sådan da jeg var n00b. 8)

Gondor_2k
11-04-2004, 04:58 PM
hvad er file navnet kan være jeg kan hive en sub ud af ærmet (godt nok på engelsk)

mia
11-04-2004, 10:31 PM
jeg går ud fra at du bruger bs player, hvis du ikke gør så er det her lidt lige meget men hvis det skulle vise sig at du er fornuftig så bruger du det. nede i sub menuen er der en funktion der gør at du kan forsinke eller fremskyde underteksterne. dette skulle løse dit problem.