PDA

Se fuld version : Need for speed underground

Arne-bjarne
09-24-2004, 10:04 AM
Jeg er stadig vild med det efterhånden halvgamle spil NFSU..
Men for pokker, jeg kan ikke finde en fungerende crack til lortet??
er der ikke nogen der kan linke direkte til en? det skal være en de ved fungerer, tak! Jeg HAR ledt på megagames og gamecopyworld, men dem (4-5 stykker) jeg fandt og hentede ned, virkede sgu ikke?!?! hjælp?

Hydromann
09-24-2004, 02:47 PM
En Af disse muligheder Skulle Nok Virke

Prøv enten p2p netværk(eks. Overnet)
eller Google.dk kan nok også hjælpe dig
eller som den sidste mulighed lav en iso-fil af spille cden og brug deamon tools til at lave et virtualt drev

Spanks
09-26-2004, 10:26 PM
Jeg mener ikke at der nogensinde blev lavet et fungerende NoCD-Crack til NFSU, men kun en crackede exe som var nødvendig at ersatte med den originale, for at spille hvis man vel og mærke havde hentet DEViANCE's release.

Men hvis jeg var dig ville jeg prøve at gøre det, som hydromann siger at lave cd'en om til et image etc. og så mounte den med Deamon Tools eller Alcohol 120%

jon1ya
09-27-2004, 08:01 AM
Check at de cracks du har hentet er til den pågældende version af spillet du har installeret. Det er typisk der folk løber med ansigtet mod muren.

Arne-bjarne
09-27-2004, 11:08 PM
TAK shox! Fik forresten anvist en side (www.crakz.ws) hvor den også var..
btw, jeg HAVDE brugt rigtg rigtg lang tid på at lede på google og diverse crack-sider..

jelos
09-28-2004, 07:03 PM
Hej..

Så vidt jeg husker, så skal du ændre tiden til engelsk (australien ) på pc'en...

Spanks
10-02-2004, 11:31 PM
Hej..

Så vidt jeg husker, så skal du ændre tiden til engelsk (australien ) på pc'en...

Det er ikke tiden, men sproget der skal ændres til Engelsk(Australien) hvis man skal spille NFSU på et dansk XP - Dette gøres i Start>Kontropanel>Sprogindstillinger>Engelsk(Australien). Hvis man ikke gør det bliver der bare åbnet, en sort boks eller sådan noget i 2 sek, og det kommer man jo ingen vegne med.

Arne-bjarne
10-02-2004, 11:39 PM
Det er ikke tiden, men sproget der skal ændres til Engelsk(Australien) hvis man skal spille NFSU på et dansk XP - Dette gøres i Start>Kontropanel>Sprogindstillinger>Engelsk(Australien). Hvis man ikke gør det bliver der bare åbnet, en sort boks eller sådan noget i 2 sek, og det kommer man jo ingen vegne med.
Det var faktisk det der skete, men det virker altså fint med den crack jeg har fået nu. selvom mit xp er på dansk

Spanks
10-03-2004, 12:23 AM
Det var faktisk det der skete, men det virker altså fint med den crack jeg har fået nu. selvom mit xp er på dansk

Det var da godt at høre :)