Se fuld version : oDC - dødt DC++ eneste levende...
Ja, det er sandt. Den alternative klient til DC protokollen, oDC er DØD. Den sidste version er bygget på DC++ 0.306. Da DC++ 0.401 indeholder kode og mulighed for deres nye protokol (ADC : Advanced Direct Connect) som anvender nye måder at dele på, samt måder at downloade på, kan oDC snart ikke længere bruges til at downloade overhovedet! DC++ 0.4032 er den første klient der KUN understyttede ADC protokol og ikke DC.
men så er det jo godt at samtidig med at udviklingen af oDC stoppede var første udgave af fuldc
http://ful.dcportal.net/
færdig.. den kan det samme som oDC (stort set) samt alt det nye.. og hvis man leget lidt med det kan man få det til at se ud på samme måde...
*noterer det ned* Meget rart.
The Galloping Goose
09-25-2004, 07:45 PM
Hmm DC:Pro lever endnu :D
http://btpro.altervista.org/
TeWeE
09-27-2004, 11:12 PM
Syntes klar bedre om iDC... Bruger godt nok oDC lige for tiden, men skifter over til iDC så snart jeg kan tage mig sammen til det ;)
iDC og en masse andet spas kan hentes her:
http://www.p2pitalia.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=17
(Kig under "iDC++ (English version)")
- TeWeE
Så vidt jeg husker kicker vi for iDC i mine netværk... pga. den kan multisource DL.... Er dog ikke 100%
eneste klienter som man kan være helt sikker på ik at blive kicket med er DC++ og fulldc.. mange hubs begynde at lukke af for oDC nu og alle andre blir på nogle hubs kicket med det samme.. på nogle blir man udspurgt kraftigt om hvad den kan og så er der dem der siger "opfør dig ordenligt med den" og så går videre...
The Galloping Goose
09-29-2004, 05:36 PM
eneste klienter som man kan være helt sikker på ik at blive kicket med er DC++ og fulldc.. mange hubs begynde at lukke af for oDC nu og alle andre blir på nogle hubs kicket med det samme.. på nogle blir man udspurgt kraftigt om hvad den kan og så er der dem der siger "opfør dig ordenligt med den" og så går videre...
Hvorfor ?
Hvis det er pga indbygget b/w kontrol forstår jeg det ikke. Folk bruger jo bare NetLimiter istedet.
TeWeE
09-29-2004, 07:42 PM
Hvorfor ?
Hvis det er pga indbygget b/w kontrol forstår jeg det ikke. Folk bruger jo bare NetLimiter istedet.
Agree. Det var også det jeg ville have sagt.
- TeWeE
enig... jeg er udeforstående... blev på et tidspunkt nægtet adgang til en hub fordi jeg brugte en hacked client.. brugte så en af de få linux clienter som kørte nogenlunde.. (dog stadig så skidt at det ikke var godt nok)
ved ik hvorfor opsne gør det... spørg dem...
zub skrev:
Hvorfor ?
Læs evt. det ALLERFØRSTE indlæg? Der står en gennemgang af hvorfor oDC er dødt. Det er det samme med de fleste andre hacked clients... den version af DC++ som de er bygget på er simpelthen for gammel. mht. NetLimiter bør i bemærke at jeres "connection type" i user listen bliver til "NetLimiter" så OP's kan se og kicke jer.
mht. Linux client: Lad være med at Limite... så kommer der et L: i dit tag, og det ser OP's PROMPTE og kicker med STOR fornøjelse.
Læs evt. det ALLERFØRSTE indlæg? Der står en gennemgang af hvorfor oDC er dødt. Det er det samme med de fleste andre hacked clients... den version af DC++ som de er bygget på er simpelthen for gammel. mht. NetLimiter bør i bemærke at jeres "connection type" i user listen bliver til "NetLimiter" så OP's kan se og kicke jer.
mht. Linux client: Lad være med at Limite... så kommer der et L: i dit tag, og det ser OP's PROMPTE og kicker med STOR fornøjelse.
1. Hvilke clienter skriver netlimiter? - fuldc gør det ik... (bruger netlimiter til at limite til 25kb/s (256UL)) og der er da ik nogen der har brokket sig endnu
2. kommer vidst an på client og hvordan du limiter...der er jo ingen der siger at du skal bruge den indbyggede funktion ;)
Aha, så fuldc gemmer det? Det skal jeg huske >:)
Det er jo ikke tilladt at limite, uanset hvad.
Med Linux clienten skal du ihvertfald ikke bruge dens indbyggede. Det får du kick af...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.