Se fuld version : Servicepack 2 til WindowsXP
Damnjam
09-23-2004, 01:50 PM
Jeg er blevet bekendt med et problem --> at man ikke kan installere servicepack 2 på en ulovlig version af windowsXP!
Hvordan løses dette problem?
Christian
09-23-2004, 02:00 PM
Det kan man altså godt....
Klawz
09-23-2004, 02:02 PM
Køb en original;-)
Christian
09-23-2004, 02:08 PM
Windows Service Pack 1 kunne ikke installeres på en ulovlig version af windows, men MS har sagt flere gange, at den nye service pack ikke vil begrænse sig til lovlige versioner af Windows pga. at mange maskiner ville være sårbare overfor diverser sikkerhedshuller, som ville ramme MS selv i sidste ende.
MAN KAN GODT downloade og installere SP2 på en ulovlig kopi af windows.... download og installér, ikke noget med at skifte reg. kode eller noget som i SP1.
Anonymous
09-23-2004, 02:20 PM
Man kan også bestille en CD hos MS med service pack 2 som så bliver leveret med alm. post men netop nu går der rygter om at SP2 skulle lave et hul som gør at hele verden har adgang til alt indhold på din PC, ved stadig ikke om dette er korrekt eller bare en fordrejning af nogle oplysninger.
tja, jeg har hørt mange gange at masser af firmaer laver rollback på SP2 fordi den
a: ikke indeholder NOGEN critical updates og
b: laver noget juks med firewallen så WWW og andre servere.... ikke får adgang til nettet. Altså det samme som før, alt der ikke må komme ind kommer ind og alt der må komme ind bliver lukket ud. Typisk.
ZuCkZ
09-23-2004, 03:02 PM
Jeg forstår ikke, hvorfor nogen installerer SP2 på en fildelingsmaskine, når der skal pilles så meget ved det, før man kan bruge det til fildeling igen.
-pirat4ever-
09-23-2004, 04:10 PM
MAN KAN GODT downloade og installere SP2 på en ulovlig kopi af windows.... download og installér, ikke noget med at skifte reg. kode eller noget som i SP1
Jeg ved at på den engelske SP2 er der en "black cd key list", og der er derfor en masse "fixes" derude. SOm så ikke virker særlig godt.
Jeg tror også der er det på den danske, nogle er bare heldig at denne serial ikke er blacklistet fordi mange danskere bruger den engelske windiows.
Så mit gæt er, at noge danske cd keys nok skal være bandelyst.
Og løsningen er at skifte cdkeyen eller skifte til linux hehe
Håber det hjalp lidt. Du kan sågar finde måden at skifte windows cd key på microsoft,com. Du skal bare finde SP2 serial på nettet.
Moonfisher
09-23-2004, 04:49 PM
Det er ingen cd-key blacklist i sp2
http://computertimes.asia1.com.sg/news/story/0,5104,2292,00.html
Jeg kunne godt installerer service pack 1 & 2 på min version af windows XP, som jeg ikke har købt, hvis vi skal sige det sådan.
Uninstallerede dog service pack 2. Det var en dårlig oplevelse
-pirat4ever-
09-23-2004, 10:10 PM
Det er ingen cd-key blacklist i sp2
Sørme om ikke det er rigtigt :D
Det kan man jo godt :shock:
SÅ lærte jeg noget nyt :twisted:
Har tilgængald roll-back problemer på min vens computer...
By the way, på min bærbare, da jeg installeret SP2, blev den skam hurtigere og kørte kanon godt... Jeps, men det er, som jeg kan forstå, en sjældent oplevele. Meeen, den var også akkopineret med TuneItUp untillitys 2003..
Geeko
09-24-2004, 01:48 AM
Man kan 100% sikkert IKKE installere SP2 på ALLE piratversioner af WinXP.
Ved dette fra yderst pålidelig kilde.
Geeko
09-24-2004, 01:49 AM
Så ja jeg påstår at det han siger i den artikel er BS.
Btw hvorfor skulle der være 'fixes' hvis ikke de var nødvendige?
The Galloping Goose
09-24-2004, 08:15 PM
Har du SP1 installeret vil du også kune installere SP2 (vil jeg tro :lol: )
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.