PDA

Se fuld version : EMule og LavID hvorfor ??

xyzqaz
09-23-2004, 01:40 PM
Jeg har lidt problemer med at logge på en server, pga. den påstår jeg har LavID ,
Jeg kører i en lille router miljø og har prøvet mig frem på forskellige vis. men stadig ingen løsning.

Så nå r jeg kobler mig på EMule har jeg problemer med at blive aksepteret.

Der findes sikker en simpel løsning.... kan nogen hjælpe med lidt vejledning ?? jeg har XP(Home) SP2..

Please....

birk
09-24-2004, 08:48 AM
Det skulle da være til at ordne. Prøv at læse siden du får via linket nedenfor. :)

http://www.emuleguides.dk/support/lavt_id.php

Hvis du ikke selv kan finde ud af at forwarde porte i din router vil jeg anbefale at kigge på www.portforward.com for masser af guides. Plejer ikke at være alt for kompliceret. :)

xyzqaz
09-24-2004, 01:34 PM
Det var virkelig nogle nyttige oplysninger jeg der fik, og mange mange tak.

Der er mange gode generelle data man kan bruge , også i andre sammenhæng.

Der burde næsten være et generelt link til de oplysninger ude på roden, med tilgang til den side jeg fik.

Jeg har mange dejlige timer til week-enden med at forstå og implimentere de tilretninger jeg skal have lavet i mit netværk.

Oplysninger skaber forståelse.

Mange tak :D

birk
09-27-2004, 12:59 PM
Det var virkelig nogle nyttige oplysninger jeg der fik, og mange mange tak.

Der er mange gode generelle data man kan bruge , også i andre sammenhæng.

Der burde næsten være et generelt link til de oplysninger ude på roden, med tilgang til den side jeg fik.

Jeg har mange dejlige timer til week-enden med at forstå og implimentere de tilretninger jeg skal have lavet i mit netværk.

Oplysninger skaber forståelse.

Mange tak :D

Det var godt du fik noget ud af mine oplysninger. Har valgt at samle alle support links under en support kategori for ikke at have en overflod af links liggende ude i roden som jeg havde på den gamle side. Det bliver for ouverskueligt, når jeg tilføjer nye links. :)

Hvis du ellers har eMule spørgsmål kan du også spørge på det danske eMule forum:

http://forum.emuleguides.dk/