PDA

Se fuld version : Disney film (DVD) priserne?

Bobo
09-23-2004, 10:55 AM
Halløj...

For at gå direkte til sagen. Trods for min alder og idéen om, at man skal opføre sig voksen, så er der et stort barn gemt i mig, og det kommer til udtryk når jeg ser tegnefilm, som jeg elsker.

Jeg havde en flot og kæmpe samling Disney film på VHS og ville gerne gøre den digital og få den på DVD (Altså købe den), men Disney DVD'er er bare, hvorfor ved jeg ikke, så meget dyre end alle andre.

Det er ikke fordi det er tegnefilm, for DreamWorks m.fl. har tegne/animations film for det meget mindre.

Er der nogen der ved hvorfor i alverden at Disney film skal og er SÅ dyre som de er. Så i en anden tråd i dette fora, at ens søn havde ødelagt en 250kr. dyr Disney film, og ja, 250 kr. for en skide tegnefilm der er fra 1996, det er jo helt vildt.

Det gør mit arbejde og mission om en samling svær... Orh well, ja det var bare et nysgerrigt spørgsmål om hvorfor dog lige præcis Disney film var så dyre, sammenlignet med alle andre DVD film.

Acid Burn
09-24-2004, 12:35 PM
Jeg kan desværre ikke rigtigt svare på dit spørgsmål... Måske er de bare grådige? :D

Men jeg ved at de på et tidspunkt snakkede om at alle deres film til udlejning skulle være nogle der kun virkede i 24 timer.... Det er da meget sejt... Gå ned i blockbuster, leje en disney film, og smide den ud dagen efter.... Nå... Bare lidt off-topic snak... .:)

Geek
10-19-2004, 12:01 AM
[Bobo] Hvorfor er Levis-bukser dyrere end andre bukser? Hvorfor koster ASUS tit mere end tilsvarende produkter fra andre producenter?
Kort sagt, det er endnu et eksemple at man betaler for mærket.

Foriøvrigt koster den nye Aladdin "kun" 195-200 kr i fx. bilka og AxelMusic

[Acid Burn] Ja, brug-og-smid-væk-samfundet er dejligt...