PDA

Se fuld version : Jeg fucker vist up med ABC... Hjælp?!

Arne-bjarne
09-23-2004, 08:07 AM
Hvad gør man så når man har downloadet en fil? Downloader man kun .torrent-filen? og hvis man gør, hvad skal man så derfra?
(jeg har læst bittorrentguiden, så hvis der er noget jeg har misset, lad være med at gå banan over det, k?)
På forhånd tak!

Ptr^
09-23-2004, 09:47 PM
Du installerer ABC, og dobbeltklikker på .torrent filen. Du kan så læse guiden igen og sætte ABC op som du kan lide det, men ellers er der ikke mere i det.

appeldorff
09-24-2004, 12:17 AM
Ellers behøver man ikke (når man altså klikker på torrent-filen på siden) at sige gem på disken.. man kan bare sige åbn og associere ABC med .torrent filer.. (i kontrolpanel > mappeindstillinger > Filtyper) Så åbner den automatisk ABC hvor den går i gang med at DL'e torrent'en og gemmer torrent'en på skrivebordet.. POC

Arne-bjarne
09-24-2004, 09:59 AM
Jeg har vist ikke fået formuleret mig korrekt.. problemet ligger i, at den fil jeg downloadede er væk?? den ligger ikke der hvor jeg sagde at ABC skulle lægge den, og selvom jeg har søgt efter den, dukker der ikke andet en torrent-filen op.. og den fylder omkring 100 kb, så det kan jo ikke være den?! også selvom jeg vælger at se skjulte filer og mapper, er problemet det samme.
jeg er i øjeblikket ved at downloade en fil mere, og jeg skal nok menlde tilbage om hvorvidt den også forsvinder...