PDA

Se fuld version : Svar fra APG?

walling
09-23-2004, 12:28 AM
Hej alle I gæve gutter :D

Har lige slået øjnene op for Piratgruppen og communitiet bag! Så her er jeg – og har nu læst en hel del fra hjemmesiden. Spændende nok.

Har dog et spørgsmål, der interesserer mig: Har APG/JSA svaret på brevet sendt til JSA (Johan Schlüter Advokatfirma)? Det omtalte brev kan læses her:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=105

Var fristen ikke i dag kl. 18?

Måske har jeg blot overset det, men et evt. svar (eller mangel herpå) burde vel være at finde et sted – enten på selve siden eller i dette forum. En nyhed på forsiden ville være dejligt i denne sammenhæng, så man er lidt opdateret, men ok.. nu håber jeg at en eller anden venlig person kan svare mig herinde i stedet.

Tak.

Klawz
09-23-2004, 08:43 AM
Der er ikke kommet et svar - end ikke en bekræftelse på at de har modtaget brevet. Vi kigger på sagen, og holder alle opdateret om udviklingen.

walling
09-23-2004, 12:20 PM
Der er ikke kommet et svar - end ikke en bekræftelse på at de har modtaget brevet. Vi kigger på sagen, og holder alle opdateret om udviklingen.

Okay, tak skal du have. Glæder mig til at høre nærmere :)

Klawz
09-23-2004, 12:41 PM
Vi har modtaget mail fra APG, hvor de bekræfter modtagelsen af det pågældende brev. Malien er underskrevet af Joachim Kundert og Torben Steffensen i fællesskab og afsendt fra JK's mail.

I mailen afviser de vores kritik, og oplyse at de ikke vil foretage yderligere handlinger i forbindelse med sagen.

Det er ret sjovt, at de liiiiige skal overtræde vores tidsfrist inden de svarer, men lad dog børnene;-)

Næste skridt bliver overvejelser omkring at tage sagen op i advokatnævnet, men det er ikke vores beslutning i sidste ende. Der er en tidsfrist på 6 måneder for at indbringe en sag for advokatnævnet, så der kan godt gå noget tid, inden der kommer nyt i sagen...

ZuCkZ
09-23-2004, 03:05 PM
Vi har modtaget mail fra APG, hvor de bekræfter modtagelsen af det pågældende brev. Malien er underskrevet af Joachim Kundert og Torben Steffensen i fællesskab og afsendt fra JK's mail.

I mailen afviser de vores kritik, og oplyse at de ikke vil foretage yderligere handlinger i forbindelse med sagen.

Det er ret sjovt, at de liiiiige skal overtræde vores tidsfrist inden de svarer, men lad dog børnene;-)

Næste skridt bliver overvejelser omkring at tage sagen op i advokatnævnet, men det er ikke vores beslutning i sidste ende. Der er en tidsfrist på 6 måneder for at indbringe en sag for advokatnævnet, så der kan godt gå noget tid, inden der kommer nyt i sagen...

det er ærgeligt, at det skal tage så lang tid, men bare det bliver gjort, er jeg glad. Det er dog typisk, at de ikke gider at svare på noget, som man sender til dem....

walling
09-23-2004, 05:23 PM
Så de tør alligevel ikke at lade være med at svare :)

Ja, det virker lidt som et tegn på at "dem gider vi ikke tage seriøst." Og de skriver jo også at de blot afviser kritiken.

Det må jo tage den tid det tager. Men hold os endeligt opdateret :wink:

Lasse
09-23-2004, 05:29 PM
Fy for satan, hvor er det dårlig skik og opførsel. Jeg bliver helt hed arrig.
Desværre afspejler det sikkert holdningen 'fra den anden side', hvilket jo er dybt beklageligt set med mine øjne.