PDA

Se fuld version : sims 2 no-cd crack hjælp

HI-Jacker
09-22-2004, 09:45 PM
Arggggg -- Ohøj pirater 8)

Jeg har lavet et image af sims 2 og lavet no-cd (da det ikke virkede i alc.) men jeg kan ikke bygge eller ændre på noget som helst i bygge kategorien dvs. jeg kan godt købe ting

Andre der har det prob. ?? Og hjælp søges!

Tak på forhånd

Fed side :D

HI-Jacker
09-23-2004, 01:25 PM
har fundet ud af det men hvis der er andre der har samme prob. så feelfree til at kontakte mig over MSN

Hydromann
09-23-2004, 02:56 PM
har fundet ud af det men hvis der er andre der har samme prob. så feelfree til at kontakte mig over MSN

Jeg har samme problem, hvordan fik du det til at virke?

HI-Jacker
09-25-2004, 01:58 PM
Hvis du bruger MSN så kontakt mig.....

Hydromann
09-26-2004, 02:25 PM
Nej ellers tak har fundet ud af det

Kokus fugl
10-12-2004, 11:04 PM
Typisk nå man ikke kan bygge er fordi man ikke bruger cd!!!
Det kan laves ved et program der heder DAEMON tools V3.47
og det skal være version 3.47. For ellers få man beskeden "sæt den orginale cd i eller prøv at genstarte programmet."
Nå i har hente daemon tools v3.47 fra http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5
Der efter skal i hente en virtual disk som kan hentes fra www.andr.com. Men da der er mange spyware der ind, så få i selve linket her http://www.andr.net/andr-crc/t/ind-sims.2.virtual.disk.zip Nå du nu har hente den ned, så skal du pakke den ud. der er så 2 filler "sims2.mds og sims2.mdf"
Nu skal du instaler daemon tools. som kræver en genstartning.
Nå du nu har genstarte så skul der være et lille lyn ned hved uret. Højre klik på den, og gå op til den der heder "virtuel cd/dvd-rom" så skul der kom en frem der heder "device 0 [i:]" Hold musen over, og der skulle komme en frem der heder "monter image" klik på den og find hvor du har lagt din "sims2.mds" Nu skulle dit sims 2 virke uden cd.. :D gode fornøjelse.!

Daemon tools er et program der laver virtuel cd dvd drev. De bliver vist som cd-rom drev ind i stifinder og denne computer.

Sims2.mdf og sims2.mds skal lige i samme mappe.

And gåden daemon tools. Ved device 0 [i:] det behøves ikke at være I da den tager efter det sidste drev der er. fx. du har en hardisk c: og et cdrom drev d: så vil daemon tools tage e:

Vis du hente filen fra andre.com Så skal du aldrig trykke på den fil der heder START aldrig. for så vil den installer 20 30 pop-op programmer/spyware!!!

Du kan hente den sims2.mdf og sims2.mds fra andre sider såsom www.megagames.com og mange andre. Du kan højst sandsynlig også lave en iso fil af cd1.Men kan ikke sige om det virker. Men det skal du gøre sådan her. Indsæt cd 1 i dit cdrom drev. gå ind i denne computer højreklik på dit cd-rom drev og tryk på åben. nu skal du skal du lave en mappe fx c:\crack\sims2\cd1. Nu skal du op i funktioner->mappeindstilinger. Nu skulle der åbnes en box frem. Der skal du trykke på "vis" og så skal du gå ned til den der heder "vis skjultemapper og filler" tryk på ok.
Nu skal du lægge alle filerne fra dit cd-rom drev med the sims 2 i den map du har lavet til spillet fx c:\crack\sims 2\cd1

Når du nu har gjort det skal du lave spillet om til en iso fil. Jeg gjord det ved hjælp af "Ahead nero v5.5.9.1" som er et brænder program. det jeg gjord var at lukke ned for wizard. tryk på new. nu er der to boxe den en til venster den anden til højre. Vi skal bruge den til højre. Der skal du så finde hvor du har lagt din filler fra the sims 2 henne fx. c:\crack\sims2\cd1. der trykker du så på cd1, sådan den udvider sig. og filerne kommer frem i vinduet i højre side. der skal du marker alle filler og mapper som du har laget ind. dem skal du flytte over i den venster side. nu skal du op i den ikon fra højre til venster hvor den så har nr 8. nå i holder musen over den skulle der gerne stå "opens the write cd dialog. Nu kommer der en box frem, der i højre side af boxsens er der en der heder wizard tryk på den. nu skul boxen endre sig. og der skal der være en der heder create image, vinkel den af og tryk burn. Nu skul der kom en box frem så heder "Save image file" Der skal i så gå ned til filnavn. og skrive fx. cd1.iso og i filtype vælger du iso image file (*.iso) og tryk gem.

Vis i vil lave iso filer af cd 2-4 så kan i sæt cden i og gå ind i nero. gå op i den menu der heder recorder -> save track -> vælge den cd-rom derve hvor cd 2 læger. klik nu på ok, og i skul komme til en ny box. der skal i ændre den der heder output file formate: til "nero ISO” compilation (*.iso)
i skal også ændre den der heder path sådan den lige hvor i har lagt cd 1, sådan det bliver letter for her selv at find den. klik nu på go. og sådan gør i så med cd 3-4 også.

Fordi man ikke kan gøre det sådan med cd 1 er fordi der er en sikkerheds fil som gør at det ikke er muglig.!! nu kan i instaler spillet fra computeren hved hjælp af iso filerne og daemon tools.

Så nu kan i læge cderen på hyllen, for nu kan i installer og spille uden cd. og så bliver cderene ikke ridste.. :D

Håber at i kun bruge det til at hælpe jer.
mvh: kokus fugl

SLuiP
10-13-2004, 01:25 PM
Ellers.

Jeg løste problemmet ved bare at sætte alle 4 .mds filer i på 1 gang i Daemon tools 3.47.

Prøvede mange cracks som ikke ville du. Men fandt ud af tilsidst at det bare var det der skulle til.

_Case_
11-04-2004, 07:34 PM
hmm det virker ikke for mig, den siger bare at der er et eller andet emulations drev så jeg skal genstarte spillet.. er der ikke nogen der kan give en forklaring?

Kokus fugl
11-06-2004, 10:41 AM
_Case_-->
Har du hente den nye version af deamon tools?
Du kan prøve at sæt din deamon tools til at køre som safedisk

_Case_
11-06-2004, 11:46 AM
ja jeg kører som safedisc og har hentet den nyeste version, men når jeg har mountet den lille image fil og går ind i sims 2 siger den bare: Emulationssoftware for CD/DVD er fundet. Luk venligs ned for al emulationssoftware for CD/DVD og genstart spillet.

hva skal jeg gøre? plz help :roll:

Kokus fugl
11-12-2004, 11:35 PM
Du kan prøve at gøre det her istedet for.

--- DANISH/DANSK VERSION ---

Først skal du hente Daemon tools 3.47 og alcohol 120%

Daemon tools: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

Alcohol: http://trial.alcohol-soft.com/en/

Nå du har hente dem så installer dem begge.

Så skal du ind på GameCopyWorld og hente et "crack"

GameCopyWorld: http://dl.gamecopyworld.com/?d=2004&f=Sims.2.No-CD.Mini-Image.SPiTFiRE!rar

Nå du har hente det unzip'ere du filen "sims2_1.mir"

Open "sims2_1.mir" med daemon tools. Gør du ved at starte daemon tools op. Venstre click nede i taskbar og sig device 0. Find filen "sims2_1.mir"

Start nu alcohol. (SÆT SPROGET TIL ENGELSK ELLERS HEDDER DET IKKE DET SAMME. Gør du ved at clicke på vis > Sprog også engelsk) Click på "Emualtion" og sæt "Iqnore Media Type", "Launch" og "RMPS" på. Gå så ned i Extra Emulation og sæt alle på der også.

Click på virtual Driver og sæt den til 0 eller 2, bestemmer du selv. Click på "Image Making Wizard". Find den driver i Daemon tools du åben "sims2_1.mir" med (Ved mig det er H). Sig next og installer det der hvor det vil blive installet. PRØV IKKE AT ÆNDRE DER HVOR DEN VIL LIGGE. HVIS DU GØR DET VIRKE DET IKKE.

Sig next. Ingen grund til at ændre dens type (MDS). Start det, du vil hurtig se mange fejl. Bare fuck dem. Nå den er færdig click okay. Luk alcohol. Venstre click på daemon tools i taskbar. Tag device 1: og find den fil du lige har cracket med alcohol (.MDS filen). Open "sims2_1.mds" (Den fylder vel ca 8kb). Gå ind i sims2 og start sims2.exe

DU SKAL HAV DEN RIGTIG SIMS2.EXE FILE ELLERS VIRKER DET IKKE! Den fylder ca 14-15mb og hedder sims2.exe

Nu skulle det virke! Uninstaller ikke alcohol eller daemon tools og fjern ikke "sims2_1.mds" fra device 1 i daemon tools! Nu skulle det gerne virke. Gør det ved mig

Af MeHateMe

EllE
11-14-2004, 04:20 PM
Hentede bare en no-cd crack fra GameCopyWorld, også var den skid slået.. Virker upårklageligt :wink: