PDA

Se fuld version : Åbning af krypteret fil?

Anden72
09-21-2004, 09:11 PM
Hej

Er der ikke noget med, at man juridisk ikke kan tvinges til at åbne en krypteret disk? Det er noget med, at man ikke kan tvinges til at fremskaffe beviser mod sig selv?

Ved godt, at man selfølgelif kan "glemme" det nødvendige password, mne det kunne også dreje sig om at finde en skjult HD, f.eks....

Hygge
Anden

piraz
09-25-2004, 01:52 PM
Prøv at spørge i dette forum: http://www.piratgruppen.org/forum/viewforum.php?f=31
Det tager sig af juridiske spørgsmål

barca
09-25-2004, 02:13 PM
hehe!!

Jeg troede også jeg var sikker på ar de ik kunne finde koden!
Men når man har lavet et krypteret drev og gemt koden! så bliver den jo også gemt på ens com, og den finder de bare og låser den op!

Christian
09-25-2004, 02:51 PM
Men når man har lavet et krypteret drev og gemt koden! så bliver den jo også gemt på ens com, og den finder de bare og låser den op!
Fis med dig Barca, det virker for mig at du udtaler dig om alverdens ting du ikke har forstand på, eller har gidet sætte dig ind i! Når jeg opretter en PGP Disk og vælger mit password, bliver det sq ikke gemt på nogen som helst måde - W H A T - S O - E V E R. Men medmindre man er en 'spade', som skriver koden ned i en tekstfil på ens computer, kan koden ikke findes, og det har jeg 100% styr på.

barca
09-25-2004, 05:10 PM
LOL jeg har prøvet den på en af mine venner! han brugte 5 min og så var den låst op!

hvordan han gjorde fattede jeg ik og koden er svær at knække den var noget ligene sådan her: hrlkghdf0oopge

Så kom ik og sig er jeg er DUM

Christian
09-25-2004, 05:12 PM
LOL jeg har prøvet den på en af mine venner! han brugte 5 min og så var den låst op!

hvordan han gjorde fattede jeg ik og koden er svær at knække den var noget ligene sådan her: hrlkghdf0oopge

Så kom ik og sig er jeg er DUM

Umuligt.. det er et trick! Du skal ikke komme og sige at han kan knække alle koder fordi de ligger på ens computer ! LMFAO (laughning my fuckin ass off). Hvor er beviserne?

barca
09-25-2004, 08:45 PM
Det er ik noget trik!

Han kan gå ind og læse det han brugte et program

Christian
09-25-2004, 09:51 PM
Det er ik noget trik!

Han kan gå ind og læse det han brugte et program
Jajaja, det hedder en keylogger. Men lille ven, det er kun newbies som har keyloggers installeret.