Se fuld version : Så er vi på igen
Camilo
09-21-2004, 12:19 PM
I går sendte vi en pressemeddelelse ud om vores digitale retshjælp og det har givet bonus:
TV-2nyhederne: http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/607106
Politiken: http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=336937
P3-nyhederne ?
Og så forlyder det at vi er på 18.30 nyhederne
Det er fedt at APG ikke længere er alene om at debattere ophavsret, fildleing osv i de danke medier.
Camilo
Piratgruppen
Murdock
09-21-2004, 12:30 PM
syns det var et fint inlæg i nyhederne som jeg også skriver i det andet topic. men var lidt synd APG lige skulle nå at rakke jer ned inden det var forbi.
men ellers var det fint nok.. go pirater go
Infant Prodigy
09-21-2004, 03:04 PM
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=308410/
www.rapspot.dk
Infant Prodigy // CPH PIRATES
Dogbert
09-21-2004, 03:22 PM
Er det mig, eller lyder det som om at APG's advokat er bange for modstanden der vil komme nu?
Han stammer konstant, og det flere gange i det samme ord han stammer...
Det er ikke bare "J--ja jeg er s-ikker på", det er mere "J--ja-- J-eg er sik- sik- sikker på "
Måske bare mig?
Ellers smukt af Claus. =)
ZuCkZ
09-21-2004, 04:08 PM
Er det mig, eller lyder det som om at APG's advokat er bange for modstanden der vil komme nu?
Han stammer konstant, og det flere gange i det samme ord han stammer...
Det er ikke bare "J--ja jeg er s-ikker på", det er mere "J--ja-- J-eg er sik- sik- sikker på "
Måske bare mig?
Ellers smukt af Claus. =)
ja, han pisser sikkert i bukserne af skræk. Han virker meget usikker på det han siger, som om han ikke selv tror på det.
Claus var derimod meget sikker i sin sag og fremlagde den på en god måde.
For at være ærlig, så tror jeg ikke at nogen som helst advokater fra APG pisser i nogens busker og slet ikke deres egne...
Tror ikke man skal undervurdere dem, de er jo ikke dumme, og er rent faktisk kommet langt, trods for de nogle gange tvivlsomme metoder der er brugt.
Men tror at det vil være dem en hel ny krig, nu hvor de får modstand og ikke bare kan tvære den anden partner ud.
Det er en spændende fremtid begge parter går i møde synes jeg, og er spændt på udfaldet...
-pirat4ever-
09-21-2004, 04:44 PM
Tror de er nervøse for om de vil blive "bonget" for de træk som de har lavet før i tiden.
Men tror at det vil være dem en hel ny krig, nu hvor de får modstand og ikke bare kan tvære den anden partner ud.
Det er en spændende fremtid begge parter går i møde synes jeg, og er spændt på udfaldet...
Jojo. Når begge parter er døde på slagmarken, så kig efter mit flag.
Jeg kommer med alt den software piraterne og APG ligger inde med... OG DELER DET :lol: :lol: :lol: :lol:
Jowls
09-21-2004, 05:48 PM
For at være ærlig, så tror jeg ikke at nogen som helst advokater fra APG pisser i nogens busker og slet ikke deres egne...
Tror ikke man skal undervurdere dem, de er jo ikke dumme, og er rent faktisk kommet langt...
Enig. Jeg synes at der er en generel tendens i fildeler-kredse til at gå ud fra, at lovgiverne og ophavrettigheds-forkæmperne er dumme eller naive. Dette er en fejl.
Lidt bravado for at opildne holdet er helt ok, men det er vigtigt at holde sig for øje at APG på ingen måde er dumme eller uvidende. Det er tværtimod en flok meget barske og erfarne advokater med store økonomiske ressourcer bag sig.
Det er en Darth Vader af format som Piratgruppen er oppe imod, så frontkæmperne skal nok få noget at lave. Og jeg er ret sikker på, at APG er tilstede i dette forum på en daglig basis - sikkert med flere brugere - ligesom jeg også er overbevist om, at selve sitet løbende bliver checket minutiøst for at finde bare den mindste undskyldning for at kræve det lukket.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.