Se fuld version : "Anden" Taler i Aften
PackedManiac
09-20-2004, 08:54 PM
Hør Anden aka Anders Matthesen tale imod os i aften.
Vi er nogle "fede, usle pirater, fuck jer".. det skal nok blive spændende :wink:
TV2 nyheder klokken 22:00
ZuCkZ
09-20-2004, 09:02 PM
han burde da være glad for, at det er nogle, som sætter pris på det han laver....
PackedManiac
09-20-2004, 09:10 PM
... han mener nok at så burde vi også købe hans CDer, DVDer osv. :P
ZuCkZ
09-20-2004, 09:25 PM
... han mener nok at så burde vi også købe hans CDer, DVDer osv. :P
det gør jeg da også, hvis det er godt nok
VinZenZo
09-20-2004, 09:32 PM
Hvor ved du fra at han vil være i nyhederne kl. 22?
Bonux
09-20-2004, 09:38 PM
Jeg syntes ellers han virkede så fornuftig. Eller er det du citere ment i ironi fra hans side. Hvis ikke så er det sgu synd for ham, da han så ikke har fattet pointen i p2p.
PackedManiac
09-20-2004, 09:44 PM
Han mente det bogstavligt. Og jeg så en "reklame" for TV2 nyhederne. Han skulle være med i et indslag klokken 22 i aften. Det er noget med at han går "imod det" på en ukonventionel måde. Ved ikke hvad de mener med det, men nu får vi vel at se. BTW.. det er ikke første gang at Anden har udtalt sig negativt om "pirater",
clawhammer
09-20-2004, 09:48 PM
Anders Mattersen er så fuld af pis og han laver skod standup allige vej og så siger han fuck jer, hvad fanden tænker han på, tror han at han kan sælge flere skod cd´er hvis vi stopper, jeg fatter ikke at de ikke forstår DET ER VÅRES NATUR at lave pirat kopiering, lige som din natur at lege spasser på en scene, så tag og spend hjelmen, jeg optager det og poster en link senere så alle han se hvad for en spade han er :twisted: :twisted:
VinZenZo
09-20-2004, 09:53 PM
BTW.. det er ikke første gang at Anden har udtalt sig negativt om "pirater",
Nej :) Kan tydligt huske da han udtalte sig omkring sagen "Terkel i knibe" der var blevet piratkopieret flere gange end den var set i biogran :)
btw, se det da på TV2 :)
PackedManiac
09-20-2004, 10:00 PM
... så tag og spend hjelmen, jeg optager det og poster en link senere så alle han se hvad for en spade han er :twisted: :twisted:
:lol: Ja, det kunne fanme være sjovt, og så sende det ud på diverse P2P netværker! Take that, "på spANDEN" :twisted:
-pirat4ever-
09-20-2004, 10:07 PM
han mener nok at så burde vi også købe hans CDer, DVDer osv.
HA. Hans terkil i knibe er der så mange fejl i grafikken, at jeg godt kan forstå at hans "film" blev kopieret.
Hvem gider også at betale en film hvor 50% er latterlige sange for at reklamere for sig selv ?
Han bliver ALDRIG sanger, han er for lad. Bla. prøvede han at reklamere for "quang sangen" i talegaver. Han tænkte ikke på børnene de skulle hjælpe.
HAN er og bliver ALDRIG stor.
At han går på tv2 nyhederne er for reklamens skyld, ikke andet.
Mit råd til ham ? Stik WUANG op i R***N og luk arret.
Hvis han vil have penge ? Skal han sku lave noget ordentligt.
Jeg er sku ked af at have spanderet den biograftur til Terkel i knibe.
VinZenZo
09-20-2004, 10:10 PM
HA. Hans terkil i knibe er der så mange fejl i grafikken, at jeg godt kan forstå at hans "film" blev kopieret.
Hvem gider også at betale en film hvor 50% er latterlige sange for at reklamere for sig selv ?
Han bliver ALDRIG sanger, han er for lad. Bla. prøvede han at reklamere for "quang sangen" i talegaver. Han tænkte ikke på børnene de skulle hjælpe.
De sagde også nu lige her i introen til nyhederne: "Nu går anden til kamp imod pirater" :)
Han er heller ikke lige min type for underholdning, en kommentar også en arrogant bemærkning er 90% af hans jokes. :p
Nå, skal se det nu :)
NeoDK
09-20-2004, 10:21 PM
Har lige set indslaget.
LOL hvor var han ynkelig at hører på :D
Journalist - "Henter du så ikke også selv?"
spANDEN - "Nej, aldig!" Yeah Right.... 8)
Btw. Nogen der har fundet filmen? (den med hans tudebesked)
VinZenZo
09-20-2004, 10:24 PM
Har lige set indslaget.
LOL hvor var han ynkelig at hører på :D
Journalist - "Henter du så ikke også selv?"
spANDEN - "Nej, aldig!" Yeah Right.... 8)
han klynkede jo bare, tro mig, Anden er ikke en fattig mand fordi at nogle henter hans materiale...
Vil slutte mit indlæg af med følgende kommentar:
(22:18:16) (@infantpro) ved godt hvad jeg skal æde til jul!
PackedManiac
09-20-2004, 10:25 PM
Jaja.. hvad kan sige til det?! Tror ikke at hans trick gør det store. Hvis man downloader ting fra Kazaa, så er chancerne nok større for at det skulle være en fake end hvis man downloader fra andre mere pålidelige kilder, but what the fuck.. Jeg kunne aldrig finde på at downloade en Anden dvd (venter på hans talkshow kommer på TV, I guess), og så regner jeg med at se Terkil i Knibe på DVD fra Blockbuser eller sådan noget.
Ærligt at han ikke er en smule mere åben for at diskutere, og at han bare sådan sprænger ud i det, og ikke undersøger hvad det hele drejer sig om i stedet. Kan godt være at han ikke er anarkist, men det er jeg :twisted:
Jeg skal fanme også æde and til Jul :lol:
NeoDK
09-20-2004, 10:26 PM
(22:18:16) (@infantpro) ved godt hvad jeg skal æde til jul!
Hæ hæ, det gør jeg sgu' også :)
"jeg optager det og poster en link senere så alle han se hvad for en spade han er"
må du meget gerne, missede det nemlig... men tror tv2 blir pænt negative hvis du gør det...efter hvad jeg ved er det stærkt imod licensreglerne at opdage og senere publicere materiale fra tv... og når du selv hoster det så er du ikke så svær at spore... og at en ven hoster det hjælper jo ik så meget... han skal sige hvem du er =).. sku engang bruge et 30sek klip fra tv til et folkeskole foredrag (5kl)... ville koste 45.000 for at kunne bruge det en gang.
clawhammer
09-20-2004, 10:49 PM
jeg har lige optaget den jeg vil kalde den for anden på spanden by clawhammer og share den med jer :D skal lige komprimeres og så er den klar
NeoDK
09-20-2004, 10:53 PM
jeg har lige optaget den jeg vil kalde den for anden på spanden by clawhammer og share den med jer :D skal lige komprimeres og så er den klar
Meget original titel ;)
-pirat4ever-
09-20-2004, 11:21 PM
HAH han er dum at høre på.
Og hvad er det fede ???
Anden indrømmer at han lægger filer på nettet som er fake... Dette er ulovligt og han kan blive sagsøgt af selvskaberne, som TDC mm.
Er der foresten nogle der har det fra hans "fake dvd" med han skælder ud ???
Det gad jeg godt at se.
Og et fik vi da bevist. Anden er en værre vatrøv, der bryder loven og er medieluder.
Andens hjemmeside (hvor der findes en gæstebog) www.anden.dk
clawhammer
09-20-2004, 11:28 PM
giv dog manden en kiks
update:
filem fylder min 400 meg derfor vil jeg komprimere i morgen og lege med den lidt han skal ikke slippe godt fra det og derefter smider jeg den ud på min ftp og så kommer der ip på så i kan hente den om natten og så skal den bare ud på nettet det dumme svin, men i hvertfald god nat herfra skal på job i morgen :( :( over and out
NeoDK
09-20-2004, 11:34 PM
giv dog manden en kiks
Sådan en her? http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1569 :D
clawhammer
09-20-2004, 11:41 PM
giv dog manden en kiks
Sådan en her? http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1569 :D
JA FFS du har lige givet mig en idea :D hehe dette skal nok blive fun
hipposvin
09-20-2004, 11:54 PM
indslaget er røget ud på nettet her i aften.
ret grineren indslag må jeg dog indrømme, og rigtig god TV2-stil kun at lade ham komme til orde og ikke bruge en modpart som PG. Fuck den station.
ret sjovt tjekkede jeg lige hans egen webside, og for at skrive i hans gæstebog skal han lige personligt godkende det før man får det på siden..... i bedste DDR-stil, ingen ytringsfrihed og skarp kontrol så kun røvslikkerne kommer til orde.
Jowls
09-21-2004, 08:15 AM
Danske kunstnere taber millioner...
Overdrivelse fremmer forståelsen, som man siger.... :roll:
clawhammer
09-21-2004, 08:48 AM
han mener en kiks, og en slikkepind.
Arrow
09-21-2004, 10:46 AM
update:
filem fylder min 400 meg derfor vil jeg komprimere i morgen og lege med den lidt han skal ikke slippe godt fra det og derefter smider jeg den ud på min ftp og så kommer der ip på så i kan hente den om natten og så skal den bare ud på nettet det dumme svin, men i hvertfald god nat herfra skal på job i morgen :( :( over and out
Nu tænker du på at komprimere filen. Nu ved jeg ikke, men kan den ikke laves i mindre opløsning?
Lydkvaliteten er overordnet meget vigtig, derfor er det ok at bruge nogle ekstra megabyte på det. Til gengæld kan du spare en god del plads ved at sætte opløsningen ned. Der kan du spare god plads, uden at det forriger oplevelsen.
Men missede det også, så du kyler den bare ud og smider IP senere. Så må jeg lige få skaffet et FPT program i mellemtiden :wink:
Arrow
Jowls
09-21-2004, 10:59 AM
Men missede det også...
Indslaget ligger på TV-2's hjemmeside under WEB-TV...... Nyhederne d.20/9.
http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/607106
ZuCkZ
09-21-2004, 04:18 PM
Men missede det også...
Indslaget ligger på TV-2's hjemmeside under WEB-TV...... Nyhederne d.20/9.
http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/607106
tak for linket!!! så den lige selv... hold kæft noget lort at komme ud med!!!
Christian
09-21-2004, 04:47 PM
Endnu én grund til at æde and juleaften !
ZuCkZ
09-21-2004, 04:56 PM
hehe fedt nok fundet på!!! *klap *klap
Hvor blev filmen lagt ud henne?
Klawz
09-21-2004, 06:27 PM
Hvis der er kunstneriske sjæle iblandt jer, så er her en opgave. Hvis jeg har misforstået tråden, og et tilsvarende arbejde allerede er igang, så undskyld.
Find den "piratudgave" Anden har lagt ud. Smid den ind i et redigeringsprogram, og lav hans "tale" om til at hylde piratkopiering.
Jeg undersøger lige om det er en overtrædelse af lovgivningen, men det tvivler jeg ærligt talt på eftersom han selv har gjort den tilgængelig, og der er tale om en ny udgave - kunstnerisk fortolkning.
Måske kunne vi lægge den til download fra sitet?
NeoDK
09-21-2004, 06:49 PM
Måske kunne vi lægge den til download fra sitet?
Det lydder sgu' som en god idé. 8)
Kunne godt tænke mig at se det hele...
Share_Khan
09-21-2004, 07:12 PM
Ved ikke hvem der er mest latterlig... Anden eller Windows Media player.
...men alligevel tak for linket, Jowls! :P
Anden = Bob Anders pt 2 = Stodder der tager sig selv ALT for seriøst...
Du er en KLOVN, And! Lidt i familie med mimere og så videre...
PackedManiac
09-21-2004, 07:56 PM
Hans Terkil i Knibe var vidst nok ude på Suprnova, så vidt jeg husker (så indslaget i nyhederne dengang, så slap af AGP!), men fake filer er populære at dele rundt på Edonkey og især Kazaa netværkerne.
Jeg ledte rundt på Suprnova i går efter 'Tal For Dig Selv' for at se om jeg kunne finde en potentiel fake, men der var ikke noget af finde. Har ikke prøvet Kazaa eller Edonkey.
Anden har nok prøvet lidt psykologi, og jeg tror derfor at man skal gå efter titler, der nærmest BER om at blive downloadet (ex: TOTAL SJOV.TAl.For.Dig.SELV.AVI eller sådan noget lignende).
Det kunne være sjovt at gøre grin med Anden på spANDEN :wink:
-pirat4ever-
09-21-2004, 09:40 PM
Læs i hans gæstebog. www.anden.dk.
Fuck en masse shit han skriver, han aner jo ikke hvad han mener hehe.
Hold da kæft en nar.
ZuCkZ
09-21-2004, 09:59 PM
Læs i hans gæstebog. www.anden.dk.
Fuck en masse shit han skriver, han aner jo ikke hvad han mener hehe.
Hold da kæft en nar.
jeg har fuldstændig mistet respekten for ham efter det pis. Før syntes jeg han var fin nok. Det er lige før, jeg ikke gider se hans lort mere, men bare for at irretere ham vil jeg hente det alligevel :lol:
NeoDK
09-21-2004, 10:42 PM
Dette er hvad han skriver om sin gæstebogs nye funktion:
"Således at jeg skal godkende de indlæg der bliver skrevet.. På den måde undgår vi den dårlige stemning og sladderen her på siden".
Det her er hvad han virkelig mener:
"Søger for at der kun komme det ud, som jeg syntes er fornuftigt/støtter min sag".
Han er virkelig for lam. :roll:
-pirat4ever-
09-22-2004, 03:58 PM
Det her er hvad han virkelig mener:
"Søger for at der kun komme det ud, som jeg syntes er fornuftigt/støtter min sag".
Han er virkelig for lam.
Det jo også Anden, han ER for lam
VinZenZo
09-22-2004, 05:06 PM
hehe fedt nok fundet på!!! *klap *klap
jo så godt nok intfantpro der skrev det første gang... :)
Btw, skriv lidt i hans gæstebog, det skal nok komme ud :) Grunden til han lavede systemet om var at folk postede jokes fra hans show i den.
Jeg HADER Anders Mattesen.
"Jeg er på radioen med noget originalt materiale."
"Jeg bruger det samme materiale i fjernsynet."
"Jeg bruger stort set det samme materiale IGEN i en julekalender, og tjener styrtende med penge på DVD-salget bagefter."
"Jeg sviner mine fans til, fordi de ikke har råd, eller simpelthen ikke gider betale for min elendige underholdning"
jon1ya
09-28-2004, 07:24 AM
Jeg synes han er genial, men sådan er det jo altid. Delte meninger. Og no offense, jeg kan ikke se grund til at hade ham udelukkende fordi han ikke ligefrem er "bedste venner" med pirater.
Men jeg synes faktisk han er pisse god, så jeg vil med glæde læne mig tilbage og kaste min originale anden-dvd på min dvd-afspiller og se enten hans shows eller hans julekalender igen.
Geeko
10-02-2004, 01:57 PM
Ja jeg syntes også han har genial humor, også selvom jeg ikke er enig med ham i alting.
Og måden han udbreder sin mening er da også harmløs og ret humoristisk imo - han snakker jo ikke om at sagsøge nogle, men han ligger fake filer ud hvor han sviner folk, det er da ret griner :twisted:
Det er jo ikke værre end det vi gør. Vi er selvfølgelig uenige med ham, men det er vist set før :P Næh anden er ikke fjenden, det er APG
Filen hedder
Anders.Anden.Matthesen.Tal.For.Dig.Selv-Den.gode.-DVDScr.WHiTE.avi
Så navnet siger ikke ligefrem noget om den er fake. Den er loopet en masse gange, så man ser det samme hele vejen igennem, og så kommer han ud og brokker sig engang imellem.
Det er da sørgeligt han ikke har andet og lave....manden kørere jo rundt i en stor mercedes, så tror nu ikke går konkurs pga. der er et par stykker der henter hans lort.
PackedManiac
10-08-2004, 01:13 AM
Anders.Anden.Matthesen.Tal.For.Dig.Selv-Den.gode.-DVDScr.WHiTE.avi
Han har i hver fald (hvis ikke sammen med andre) studeret scene-udgivelserne godt, må man sige. Den ligner bestemt en ægte udgivelse, selvom jeg aldrig har hørt om WHiTE. Fikst fundet på, men jeg tror nu mere at det er et mediestunt fra andens side af. Hvis man hørte nogle af de begrundelser han gav i fjernsynet for at gjorde dette.
Det virker mere som en joke, end en provokation.
Jeg er sku ked af at have spanderet den biograftur til Terkel i knibe.
Er han ikke en af danmarks bedste komikere?!?! Du er da for LATTERLIG at høre på! Du er garanteret typen der pisser i bukserne af grin når du ser Linje 3 reruns.. Det er ok at du kopierer hans materiale, men så skal du satme heller ikke sidde og sige at det ikke er originalt, innovativt og UNDERHOLDENDE! -det må man sgu give ham..
Det kan godt være at han er en kælling når han hyler på TV, men hans materiale har været verdensklasse de sidste mange år!
Personligt downloadede jeg også Terkel i knibe (og alt stand-up der udkommer), men jeg har så samtidig også lige købe den på DVD fordi at jeg syntes at den er 110% værd at støtte!
"han er og bliver aldrig stor", hvad er det for en kommentar?! -man kan næppe blive meget større på den danske komik scene end han er..
-pirat4ever-
10-09-2004, 07:52 PM
Det er ok at du kopierer hans materiale, men så skal du satme heller ikke sidde og sige at det ikke er originalt
Jeg har ikke hentet hans matiale, blev logget i biffen (gratis) og så den.
innovativt og UNDERHOLDENDE! -det må man sgu give ham..
Smag og behag
Det kan godt være at han er en kælling når han hyler på TV
Korrekt
Personligt downloadede jeg også Terkel i knibe (og alt stand-up der udkommer), men jeg har så samtidig også lige købe den på DVD fordi at jeg syntes at den er 110% værd at støtte!
Du er stadig lige så slemme som dem der ikke køber DVD. Du laver det samme lovbrud og det kan ikke retfærdiggøres ved at du køber matrialet på DVD bag efter.
OG ja, jeg ELSKER linje 3, skal se dem live nu her. Se DET er komikere der ikke hyler om alt muligt.
Jeg var også inde i biografen og se Terkel i Knibe. Jeg retfærdiggører mit pirateri ved både at støtte via biograf indtægter og DVD, han taber ingen penge ved at jeg DL hans film!
Hvis du ikke kalder det innovativt det han laver, så ved jeg ikke hvad ér! -måske Linje 3, der ripper gamle damers pension ved at tournere med et 5 år gammelt show...
Vi to bliver aldrig enige på dette punkt, vi elsker hver især to yderpunkter i dansk komik! Jeg elsker at kunne forholde mig til de problemer stand-up'ere snakker om, du griner når Preben kalder prinsesse Mary, for en bloody Mary...?!
Du vælger at skøjte over mine pointer, at han er nyskabende og sjov (for folk der ikke hækler, ryger pibe og/eller syntes at en tur langs stranden slår et blowjob)...
Vi bliver aldrig enige..
-pirat4ever-
10-09-2004, 09:54 PM
Korrekt, vi bliver ikke enige pga dette :
Jeg retfærdiggører mit pirateri ved både at støtte via biograf indtægter og DVD
Man kan IKKE retfærdiggøre en ulovlighed.
Dvs. Jeg kan banke en gammel dame, men jeg siger undskyld og betaler tandlægeregningen bag efter ?
På denne måde retfærdiggøre jeg min ulovlige handling!
(undskyld overdrivesen. Det er for at fremme forståelsen. Håber ikke nogen bliver stødt)
Det var da en plat sammenligning! Hun får da en slem oplevelse for livet, Anden mærker slet ikke at jeg kopierer hans ting! Det er faktisk ligefør at han vinder på at jeg kopierede hans Terkel i Knibe, det har helt sikkert været udslagsgivende at jeg har set den så mange gange som jeg har! Jeg ville have det moralsk dårligt over ikke at støtte noget som jeg syntes er SÅ godt og anderledes (lidt som du har det med Linje 3..?). Så kan det godt være at folk siger at pirater ikke har nogen morale, men jeg støtter (dansk) materiale som jeg syntes er godt! På den måde er jeg med til at sikre at folk gider bruge tid på at lave noget ligende.. Ellers ender vi jo bare med at der udelukende kører Britney i radion og Linje 3 på scenen (SKRÆK-SCENARIE).
o_the_man
11-02-2004, 07:00 AM
Nu sidder i alle at råber op om, hvor latterlig han er og hvor tåbelig han fremstår, men helt ærligt.. Kan i ikke godt forstå ham? Hvis i vidste at noget i havde knoklet med (og det har han sgu), blev udgivet over nettet og hugget fra ham, ville i så ikke også blive en smule pissed?
i lige dette tilfælde har jeg ikke selv downloadet terkel i knibe, da jeg ikke synes den er god, men i andre sager er jeg ikke helt uskyldig..
men synes lige i skulle se sagen fra hans side..
FakeNick
11-03-2004, 11:16 AM
Tror desværre tv2 har slettet udsendelsen da det er lang tid siden den blev sendt... er der ikke et sted hvor man kan se den igen?
Jowls
11-03-2004, 05:45 PM
Søg på rappedrengens show på dit favorit P2P program og download samtlige hits. Så får du sikkert et par eksemplarer af hans morsomme pirat-skideballe.... :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.