PDA

Se fuld version : Antipiratgruppen selv pirater?

k.hauge
09-20-2004, 05:15 PM
Ved ikke om i har set den før, men lur lige på dette link: http://apgchock.1go.dk/

Woozer
09-20-2004, 06:27 PM
ellers godt trick.
Desvære har personen glemt noget.

1. APG køre ikke Apache, de køre IIS
2. Hvorfor er det sådan en "scroll bar" i højre side når man faktis ikke kan komme længere ned?.... når man kan havde hele siden på skærmen skulle den gerne forsvinde (desuden mangler den der "bar" så man kan se hvor på siden man er)

3. Helst nedest til højre er der en lille mørke grå firkant. Den skulle havde været Samme farve som status baren. (ja det er den i alle mozilla versioner)

4. Http://ftp.antipiratgruppen.dk/ Det vil sige de har sat en Apache ftp server :? op til at køre over http, altså port 80.
Det passer ikke helt sammen.

Mit personlige synspunkt på det er at billed er fake :)

Khain
09-20-2004, 09:56 PM
billedet har floreret på nettet en del tid og er en fake...

VinZenZo
09-20-2004, 10:30 PM
Fake, men cool nok pic :)

Ptr^
09-23-2004, 09:30 PM
Det beviser jo hvor meget man kan bruge screendumps til. Man burde sagsøge APG for det screendump der.

NiZ
09-23-2004, 11:12 PM
Det første jeg tænkte var: Det skulle jo gøres.

oele
09-25-2004, 12:27 AM
Har set dette ss mange steder! Det er manipuleret!

Så den påstand holder ikke :)

Arrow
10-07-2004, 10:07 AM
Jo, for det er IMO et slående bevis for at ss ikke holder i retten, da de måske ikke er manipuleret med, men deres kvalitet (fortroligheden af de oplysninger på) ikke rækket langt. Dette er et ret flot eksempel. Det kan godt være at det Woozer siger er korrekt, men det ved dommer+jury jo evt. ikke noget om.

Arrow

Acid
10-07-2004, 10:18 AM
LOL :lol:
Hvorfor kommer folk med forklaringer på at billedet er fake ? Det står nederst på selv samme side som billedet. :lol:

Så mon ikke folk selv har regnet den ud ?

Anyways, er der ikke nogen der kan lave flere af de der, kunne da være sjovt at slæbe APG i retten for besiddelse af ulovligt materiale 8)

Hylle
10-25-2004, 03:14 PM
OMG! Sikke et bevis! Så kan APG godt slæbes i retten for 5 mio. ;). HVAD??! Et sølle screendumb?? Det er sgu da det bedste bevis man overhovedet kan have!!

Kasper Johansen
11-02-2004, 08:52 PM
Det er noget af det letteste at lave sådan et screendump der.

Gå ind på en hvilken som helst ftp-server med lidt musik eller film. Derefter skriver du en ftp-adresse (f.eks. mod agp's server) UDEN at trykke enter. Tag derefter et screenshot.

Som han selv skriver vil han bare vise hvor lamme AGP's egne beviser er. Og hvis AGP kan rive folk rundt med deres latterlige screenshots, hvorfor skulle de så ikke selv hives rundt? Fordi de er fucking advokater.

AGP går kun mod folk som intet aner om hverken computer eller retshjælp.

AGP er nok den mest smålige og korupte gruppe jeg nogensinde har set! Det er direkte latterligt det de laver.

Kort sagt er AGP en flok advokater som er EDB-amatøre. Jeg kan fandeme også godt tage et par screenshots fra DC++ og gå i retten med dem (hvis jeg da ellers var advokat).

AGP udnytter de små som ingen forstand har på retshjælp (var der nogen der sagde Amerika?)

CassacK
11-05-2004, 12:29 AM
Synes nu alligevel, at screendump er lidt komisk...
Hvad er det lige de får ud af det??? Et billede, der viser delte filer... Ikke et hak om, hvem, der deler dem.... Hvis APG påstod, at de havde et screenshot af min maskine, ville jeg påstå, at det var en af deres egne maskiner.... Der skal sq lidt mere til, før man kan kalde det for et bevis...

Forresten er jeg helt enig med Woozer

CassacK

Gondor_2k
11-05-2004, 03:27 PM
ok så lige dette tread, så måtte lige en tur i gemmerne

http://s02.imagehost.org/0639/APG1.png
http://s04.imagehost.org/0340/APG2.jpg

Tobias
11-06-2004, 02:13 AM
Synes nu alligevel, at screendump er lidt komisk...
Hvad er det lige de får ud af det??? Et billede, der viser delte filer... Ikke et hak om, hvem, der deler dem.... Hvis APG påstod, at de havde et screenshot af min maskine, ville jeg påstå, at det var en af deres egne maskiner.... Der skal sq lidt mere til, før man kan kalde det for et bevis...

Forresten er jeg helt enig med Woozer

CassacK

Den ene sag hvor APG har vundet ved hjælp af et screendump, er screendumpet taget under en bevissikring, dvs. at fogden har været tilstede.
SE denne artikel : http://www.bender.dk/dotnet/nyheder/10sep2004KL11-53-01.pdf

Om fogden så har sikret sig at alle 2500 musik-filer er spilbare. Det siger artiklen ikke noget om!

mvh.
Tobias

Jowls
11-06-2004, 10:58 AM
Ud fra Bender-sagen burde APG faktisk ikke have mange chancer for at vinde en sag udelukkende baseret på screendumps. I de nuværende sager er de ikke engang taget direkte fra folks PC'ere, men over internettet. Dvs. det skal også lige sandsynliggøres at filerne overhovedet kom fra anklagedes PC i de tilfælde hvor det var et dynamisk IP.

Men der er ingen etableret retspraksis på området, så alt kan ske...

kaptajnen
11-12-2005, 03:53 AM
ja hej (første indlæg) og slet ikke for at skifte tråd.. men overskriften "apg er selv pirater?" fangede mig lige.. jeg har en veninde hvis mor arbejder for APG(!!!!) en [Slettet]. og hendes mand ,[slettet], er en flittig pirat... ikke noget bevis eller jura her, bare insider viden. ville bare lige sige det (og det er ikke løgn)

EDIT : [Jeg har slettet et par efternavne - ingen grund til at give APG mere hjælp end de behøver] /klawz

kaptajnen
11-12-2005, 03:21 PM
/klawz
fair nok.. tænkte ikke over at de kunne finde på at være selvransagelige(eller hvad det nu hedder).. eller hustru/ægtemand-ransagelige :?