PDA

Se fuld version : Adobe Photoshop CS probs.

rephiNt
09-18-2004, 07:17 PM
- Egentlig hører dette indlæg ikke til her, men det er et problem igennem crack "fasen"

Jeg HAR fået cracket det skide program, der skulle både ændres datoer, og findes en ny serial 2-3 gange, men til sidst virkede det da. Nu har jeg bare fundet ud af at de pikhoveder fra Adobe har gjort så efter et crack er alle genveje i programmet væk!? (F.eks. Ctrl+u = colorize)

Nogen der har en løsning på dette? :S

Brunse
09-22-2004, 06:03 PM
- Egentlig hører dette indlæg ikke til her, men det er et problem igennem crack "fasen"

Jeg HAR fået cracket det skide program, der skulle både ændres datoer, og findes en ny serial 2-3 gange, men til sidst virkede det da. Nu har jeg bare fundet ud af at de pikhoveder fra Adobe har gjort så efter et crack er alle genveje i programmet væk!? (F.eks. Ctrl+u = colorize)

Køb det? 8)

z33k
09-22-2004, 09:33 PM
Du er vist gået forkert, Brunse ?

Brunse
09-22-2004, 10:30 PM
Du er vist gået forkert, Brunse ?
-> det var en joke! :shock:

PackedManiac
09-28-2004, 10:53 PM

Haha.. serves you right :P

Meget godt programmeret må jeg dog sige :?

Anonymous
09-30-2004, 01:35 PM
Photoshop er for fedt (forresten det jeg har brugt til at lave sig'en herunder hvis nogen skulle være i tvivl :wink: )

Arne-bjarne
09-30-2004, 06:43 PM
Photoshop er for fedt (forresten det jeg har brugt til at lave sig'en herunder hvis nogen skulle være i tvivl :wink: )
I sandhed et grafisk mesterværk ;)
www.gamecopyworld.com? ved ikke om det kun er til spil (ja ja, navnet :roll: )

ZuCkZ
09-30-2004, 07:19 PM

jeg har ikke set noget andet derfra..... anyways har jeg 2 crack, som virker fint. De hedder AdobeLM.dll og Tw10122. (De kom med programmet)

Spanks
10-02-2004, 11:21 PM

jeg har ikke set noget andet derfra..... anyways har jeg 2 crack, som virker fint. De hedder AdobeLM.dll og Tw10122. (De kom med programmet)

Jeg bruger også AdobeLM.dll og Tw10122.dat de virker perfekt, btw check lige at der ikke ligger et program der hedder aom.exe på din computer, hvis der gør så rename den til aom.xxx det forhindre den i at fungere.
Aom.exe er et program som Adobe har lagt ind i alle de nye CS udgaver, af deres produkter, det tjekker hvilken serial man bruger, men hvis du bruger AdobeLM.dll og Tw10122.dat mener jeg ikkke at der er nogen fare.