Se fuld version : Den ryale FUSER !!!
-pirat4ever-
09-17-2004, 09:39 AM
Bør vi ikke have en tråd om kineseren der var en fuser ?
Der var sku ikke rigtig noget knald i hende, selvom man må indrømme at der kom 2 skud på stammen.
Du kan jo give din stemme, eller skrive en joke eller kommentar.
Jokes fra piraten :
Bytte
Halvpart i sønderjydsk gods, byttes med grillbar i det indre KBH. Hendvendese alex@amalienbord.dk (fiktiv mail)
Fyrværkeri udsalg:
Kineser, ca. 155cm høj,
imorteret fra HongKong,
knalder godt,
har 2 skud ( fagsprog kalder ex-alex )
Mere info os prins joakim.
NeoDK
09-17-2004, 03:07 PM
knalder godt,
LOL :lol: :lol: :lol:
Nu skal du passe på, ikke at skrive noget der kan gøre hende sur. For som du ved, har hun en meget kort lunte ;)
(Eller er det Joakim der har det?)
Btw. Jeg sagde "Luk og sluk det", for jeg kan sgu' ikke se meningen med det...
-pirat4ever-
09-17-2004, 04:28 PM
Håber ikke hun knalder :lol:
Khain
09-17-2004, 05:00 PM
men ders reklame værdi i udlandet er miliader værd, selv prins henrik kradsede to milliarder ekstra ind i ordre bøgerne ved sidste industri fremstød i asien.
ZuCkZ
09-17-2004, 05:41 PM
men ders reklame værdi i udlandet er miliader værd, selv prins henrik kradsede to milliarder ekstra ind i ordre bøgerne ved sidste industri fremstød i asien. helt enig med det med reklameværdien....
Se lige den her gutter!!! http://img89.exs.cx/img89/3586/Dating.jpg
VinZenZo
09-17-2004, 05:42 PM
*comment slettet af undertegnede...*
-pirat4ever-
09-17-2004, 09:00 PM
Gad vide om fuseren også har en dating side hehe
Sport
09-22-2004, 01:07 AM
Har nu altid haft den mening at kongehuset skulle lukkes ned.
Fra nu af, vil jeg bare kalde ham Prins-Pik det klinger lidt bedre og så passer det jo fint nok til ham
Benno
09-26-2004, 02:29 PM
men ders reklame værdi i udlandet er miliader værd, selv prins henrik kradsede to milliarder ekstra ind i ordre bøgerne ved sidste industri fremstød i asien.
Enig. De har også været en uvurderlig PR-afdeling for Mærsk, og hvem ved om han havde tjent nær så mange millioner på at sejle amerikanernes kampvogne over til Irak uden dem?
Brunse
10-05-2004, 10:07 PM
Fuck et grineren billed!
Athas
10-06-2004, 03:08 PM
Hvorfor vil folk så gerne have kongehuset lukket? Hvad er der så slemt ved det? Er det fordi de bruger skattepenge? Kan I gætte hvem de betaler med de skattepenge? Danske virksomheder, så det går lige tilbage til befolkningen! Hvad er problemet?
Arrow
10-06-2004, 04:47 PM
Hvorfor vil folk så gerne have kongehuset lukket? Hvad er der så slemt ved det? Er det fordi de bruger skattepenge? Kan I gætte hvem de betaler med de skattepenge? Danske virksomheder, så det går lige tilbage til befolkningen! Hvad er problemet?
100 % korrekt. Emnet har været debaterert til hudløshed på XplayN.com og tror de fleste i sidste ende godt kunne se fornuften i kongehuset. Alle pengene bliver jo sat i omløb igen.
Jeg kondolerer her.
Arrow
-pirat4ever-
10-07-2004, 09:52 PM
Der er ingen beviser at kongehuset tjener pengende ind igen. Og nu kommer den ekstra byrde at vi skal betale for alexander...
Jeg er imod kongehuset, af denne simple gund:
De har immunitet*. De kan IKKE retsforfølges eller få bøder.
Hvis kongehuset skal "eksistere" i dag, bør de:
Ligestilles med loven som almindelige borger
Udgifter og indtægter skal være til rådighed for alle.
Så som de der læser mellem linjerne kan se, er jeg ikke direkte hader af kongehuset, men princippet at de er hævet over loven som sådan.
*Rettet, var før anonymitet, og det var immunitet jeg mente
ZuCkZ
10-07-2004, 10:10 PM
hvad mener du med anonymitet??? Det betyder vel at de er ukendte eller hvad :lol:
Bitforstyrret
10-07-2004, 10:50 PM
Mon ikke der menes Imumitet ...
Der er ikke meget sjov ved en konge hvis man ikke ved hvem det er :D
-pirat4ever-
10-08-2004, 07:40 AM
Det er sefølgelig immunitet. Ved ikke hvorfor den smuttede hehe.
Konge ? Når jeg tænker på kongehuset, tænker jeg kun vi har en dronning. Kongen af DK sig mig intet. I min "lille verden" eksistere kongen ikke :D
Athas
10-08-2004, 08:24 AM
Ligestilles med loven som almindelige borger
Udgifter og indtægter skal være til rådighed for alle.
Har der nogensinde været en hændelse hvori kongehusets retslige immunitet trådte i kraft?
Desuden er dine to krav inkompatible, hvis de skal have de samme rettigheder som alle andre borgere, skal de også have ret til et privatliv, hvilket for det første betyder at de har ret til at holde deres regnskaber hemmelige, og for det andet vil indvirke dæmpende på ugebladenes økonomi. De penge der går til kongehuset forsvinder ikke bare ned i et sort hul, de kommer tilbage til samfundet.
-pirat4ever-
10-08-2004, 09:28 AM
Prinsen har ungået mange bøde feks når han køre for stærkt på motorvejende.
ZuCkZ
10-08-2004, 01:19 PM
Prinsen har ungået mange bøde feks når han køre for stærkt på motorvejende.
Du er jo bare misundlig. Kan du ikke være fuldstændig ligeglad med det. Det er KUN nogle få personer, der har denne mulighed. Det har jo ikke den store effekt på den danske pengebeholdning. Måske skulle de forbedre kameraerne, så de kunne fange nogle flere.
-pirat4ever-
10-08-2004, 11:16 PM
Det har du helt ret i, at det ikke berøre økonomien eller andet.
Men princippet.
Hvorfor skal de have denne specielle status ?
Det eneste de er, er ambesadør for landet, og ?
Det siges at "de tjener pengende ind", men de betaler ikke for en millitær parade, men prøv at regne de løn timer som staten betaler under en parade, og til forberedelsen.
ZuCkZ
10-08-2004, 11:38 PM
Det har du helt ret i, at det ikke berøre økonomien eller andet.
Men princippet.
Hvorfor skal de have denne specielle status ?
Det eneste de er, er ambesadør for landet, og ?
Det siges at "de tjener pengende ind", men de betaler ikke for en millitær parade, men prøv at regne de løn timer som staten betaler under en parade, og til forberedelsen.
det gør jo nogle gamle glade, når de ser disse parader. Er det så ikke det værd??? Det forsager en vædrelandsfølelse hos mange danskere, når de ser dem.
Personligt synes jeg også, at det er noget pjat med alt det stads.
Athas
10-09-2004, 11:05 AM
Og hvad går pengene til? Jeg prøver igen - de forsvinder ikke bare ned i et sort hul!
-pirat4ever-
10-09-2004, 01:31 PM
det gør jo nogle gamle glade, når de ser disse parader. Er det så ikke det værd??? Det forsager en vædrelandsfølelse hos mange danskere, når de ser dem.
Got a piont
Og hvad går pengene til? Jeg prøver igen - de forsvinder ikke bare ned i et sort hul!
Jeg må indrømme, at jeg hellere ser pengende bruges til noget fornuftigt, som sygehus forbedringer, på de gamle eller andet huminatært arbejde.
ArcaneDenial
10-22-2004, 03:04 PM
Jeg er personlig modstander imod det...er udemærket klar over det sikkert har en turistværdi, om end jeg anser det for en smule overrated.
Jeg mener blot, når Jokke kan give sin søn en brandbil til 10. millioner i fødselsdagsgave, så er vi måske der hvor pengene kunne have været brugt en smule bedre...og om de virkelig behøver sååå mange boliger rundt omkring kunne nok også diskuteres, om end det er et emne vi nok aldrig bliver enige om.
Mig var der aldrig nogen der gav så dyre gaver :(
-pirat4ever-
11-13-2004, 07:27 AM
Ja, så var der en kineser mere der knaldede før tid :lol:
TNB_Dominic
11-18-2004, 06:12 PM
jeg synes at folk her har en sej humor :lol:
hurra for det :D
men man kan godt vise tolerance og sige: jeg forstår ikke kongehuset(og eller deres imunitet i retslig forstand) men jeg kan godt lære at leve med det, for er der noget vi med 97% sikkerhed ikke kan gøre noget ved, er det om kongehuset bliver her, eller falder... det er vist BTW heller ikke vores formål vel :? (
hvis ja lad os gå til den og plyndre Fredensborg slot :twisted: )
berzerk
11-18-2004, 08:04 PM
Hvad er forskellen på prins Joakim og vaseline??
Vaseline kommer stadig i gule dåser!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.