PDA

Se fuld version : Straf

aen
09-16-2004, 08:37 PM
nu har jeg desværre ikke en klaphat forstand hacking, men hvis jeg havde, ville jeg blive ved med at smadre deres hjemmeside, så kan de da bruge tiden på at få den op igen...

Sådan bare for sjov

"Så kan de lære det, ka´ de"

ZuCkZ
09-16-2004, 08:51 PM
Hacking er ulovligt, og der bør ikke opfordres til det...

aen
09-16-2004, 08:55 PM
Hacking er ulovligt, og der bør ikke opfordres til det...
Klart det var heller ikke så hårdt ment som sagt,
men det er jo også ulovligt at side og dl film, musik osv. det gør jeg jo i forvejen, så lidt fra eller til gør nok ikke den store forskel..

j0ppeman
09-16-2004, 11:00 PM
Aen nu skal du ikke synke ned på APG's niveau... :)

aen
09-17-2004, 05:39 AM
Aen nu skal du ikke synke ned på APG's niveau... :)

Klart. jeg trækker lige mine ord i mig igen.

-pirat4ever-
09-17-2004, 09:32 AM
Tror ikke man skal provokere en aggrasin bulldog mere end nødvendig.

At nedlægge deres side gør dem bare til grin og så bliver de mere agrassive.

Jeg siger ikke man skal være bange, men respenktere en farlig hund, og kun slå til, når den ikke kan bide tilbage 8)

Kan nævne at da Madonna kællingen lagde en ny cd ud som mp3 (fakes) blev hendes hjemmeside hacket og lavet links til rigtige MP3er hehe.

Men hvis du vil hacke APG, tag til italien eller brasilien, der kan de ikke hente dig hehe

Anonymous
09-17-2004, 01:54 PM
I er sikkert klar over det, men for en god ordens skyld:
Dette forum tjener ytringsfriheden og vi er rigtig glade for at høre Jeres holdninger. Men der er en grænse: klare opfordringer til ulovligheder kan blive problematiske for os.
Der kan af politiske grunde være behov for nogen gange at skide på den slags og sige hvad man mener, men please: overvej det grundigt. På de fleste af de her punkter er i sikkert alligevel på linje med alle andre i forumet, så hvorfor sige det...

ZuCkZ
09-17-2004, 02:01 PM
Ja, hacking er en meget ulovlig forteelse, som jeg synes skal stå klart for alle. Fildeling og hacking bør ikke relateres med hinanden....

oele
09-25-2004, 12:33 AM
Ved godt man høre en masse om hacking, og at nogle "SYGE HACKERE" fra usa har stjålet ting ved at hacke! Men så let er det altså ikke, det er nærmest talt umuligt at komme igennem en firewall. Det eneste måde for en hacker er at få en vira ind på deres computer som kan knalde denne firewall :)

Der findes sikkert os andre måde, men en ting er sikkert! Hackere har det ikke let

RC
09-25-2004, 01:41 AM
Hacking er ulovligt, og der bør ikke opfordres til det...Klart det var heller ikke så hårdt ment som sagt,
men det er jo også ulovligt at side og dl film, musik osv. det gør jeg jo i forvejen, så lidt fra eller til gør nok ikke den store forskel..
Jeg blev meget overrasket da jeg surfede omkring i dette Forum og fandt din post her sammenlignende fildeling og hacking. Der er vist et stort behov for at få begreberne på rette plads, så brug lidt tid her: http://www.robertgraham.com/pubs/hacking-dict.html --
Et arbejdskrævende hack af en website, kan genetableres under 5 min. så ikke nok med at det er langt ude at ødelægge andres arbejde, så er det i direkte modstrid med begrebet fildeling, og det benytter du dig jo selv af. Husk det når du vil besøge en website for at downloade, og den så er nede p.g.a. et barnligt hack.
Husk også at større netværk/fildelere samarbejder, og udlevere IP nummeret til hinanden, hvis der har været forsøg på hacking, hvilket kan besværliggøre dit virke som downloader i fremtiden, hvis du går over stregen. Så fortsæt du bare med at være "downloader", der er ingen grund til at blive kriminel.