PDA

Se fuld version : Fast Sites

Pman
09-16-2004, 05:05 PM
Hejza alle sammen derude bag skærmene..:o)

Jeg har færdes rigtig meget på IRC nærmere bestemt EFnet de sidste par år og er gennem tiden kommet til den konklusion at XDCC og Fservere ik virker optimalt og alt for tit forsvinder for at dukke op en uge efter men nyt indhold uden man har nået at hente det man gerne ville...!?!

Der imod findes der mange channels hvor man trader... der finder man de rigtig hurtige forbindelser, men ulempen er så hvis man selv kun kan uploade med en latterlig lav hastighed som nok desværre er problemet for de fleste i DK pga TDC ( <--- fuckhoveder pengegriske idioter de stopper udviklingen for at presse de sidste penge ud af en forældet teknologi. skulle lige ud med det hehe)

Men meningen med indlæget var egentligt at høre om andres erfaringer med at trade mellem fast sites og hvordan man kommer i nærhenen af disse og om det er muligt at købe sig til "leech accounts" rundt omkring og hvad det koster osv...

MVH

Pman

}ice{
09-27-2004, 10:24 AM
har ikke selv prøvet det trader ting da det er lidt sværet med 60kb/s i upload :/ men hvis du vil købe dig til en leech account kan du få en for omkring 7 $ om måneden.. jeg syntes selv det er spild af penge da min grund holdning er at warez skal være gratis. så hellere vente en dag eller 2 med at få det..

NiZ
10-02-2004, 09:59 PM
JEg ville sige at 60kB/s er meget... i dag er normen jo 17... (128kbit/s.)

vrenak
10-17-2004, 08:10 PM
Adskillige channels tilbyder dump access hvis man server noget tid, mange af dem har ikke en minimums speed limit.

Hmmm
01-14-2005, 05:45 AM
Ok når i siger "fastsites" går jeg ud fra i mener dumpacces -> 10mbit eller derover oftest.
Princippet i et dump er at tingene bliver lagt derpå, ja man kan få lov til at købe en leech account for 7USD om mnd. det hedder warezworld og du kan downloade 6gig om mnd.
Ska du ha noget ud af det her så slå jer sammen en masse af drengene en af jer opretter en paypal og i snakker med lidt folk på IRC (den rigtige type folk) og derefter åbner i en site fra fx. www.servermatrix.com og får folk til at uploade til den her host aka. DUMP.
Men for at få folk til det her såkaldte FXP (tror der ligger en guide her) til jeres site skal i kende dem og ofte sker det ikke uden folk stoler på dem som har siten.
At serve giver ikke decideret dumpadgang da man får adgang til en +s/+p channel (secret/private) kan kun ses af folk i kanalen, derinde kan man så requeste og folk sender ved FXP til ens server...
Håber i ku bruge infoen

Chron
01-15-2005, 04:41 PM
Nu er der mange steder hvor man kan betale for en leech account. Andre eksklusive dumpsites kræver at man betaler for den båndbredde man bruger, som en generel regel.
Nu virker 6 gig om måneden fuldkommen latterligt for 7 usd, har tilbud på 50 gig om måneden for 25.

Ja, man kan vælge at få hosted en server og lege dump på den måde, men som Hmmm nævnte så kræver det nok at man er nogle stykker da det koster en pæn sum penge.

At serve giver ikke decideret dumpadgang da man får adgang til en +s/+p channel (secret/private) kan kun ses af folk i kanalen, derinde kan man så requeste og folk sender ved FXP til ens server...

Det kommer helt an på hvem man arbejder for. Alle de steder jeg har kørt, har været med dump access efter X uploaded data, eller en distro chan hvor der sad high-speed bots med alt det nyeste uden kø til medlemmerne.