PDA

Se fuld version : APG bruger BISSE taktik

-pirat4ever-
09-14-2004, 10:41 PM
APGs ufine taktik mod sagesløse børn.

Det da BISSE at tag dem som ikke kan forsvarre sig.

Et hurtigt indblik i børnenes verden.
Der gælder det om at bryde grænser, at være cool. Børn vil ikke kunne bruge 400kr på en spil hvert uge.
HALLO

Moralens stykke:
Jammen det er ikke moralsk korrekt at lade dem spille gratis. Vi syge kunstnere skal have penge penge penge, selv fra den mindste unge der kan bruge mus.

Men hvorfor kun satse på de små uskyldige intetanende børn ?
Det er sku dem der sælger og ripper de skal gå efter.

Og hvor er de videnskablige undersøgelser om at de taber penge ???
Tænk hvis de taber 500millioner om året pga. for mange andholdelser ???
Det da noget de siger for de kan beholde jobbet.

SYntes fandme vi skal give igen og lægge en kæmpe sag om uhumane bidske metoder.

Er det kun mig der kan blive lidt galv over APGs manglende grundlag og metodevalg ?

Christian
09-14-2004, 10:44 PM
Men hvorfor gå efter de mindre uanende folk, som børn ?

For en gang skyld bliver jeg nødt til at råbe "fis med dig". Alle som downloader og distribuerer warez kender til de risici som er forbundet med det. Hvis man ikke kender til risici ved at downloade ophavsbeskyttet materiale, er man selv uden om det. Hvis man absolut skal downloade warez, ser jeg det som en "pligt" at sætte sig ind i de konsekvenser det måtte have i den anden ende....

-pirat4ever-
09-14-2004, 11:34 PM
Alle som downloader og distribuerer warez kender til de risici som er forbundet med det

Den ensidige brillesyn.

Prøv at arbejde med børn som gerne vil være "inde" på den ene eller anden måde.
En af vinklerne for at blive anderkendt er denne vinkel. Egentlig spiller børnende det ikke, eller høre musikken, men bruger det som status.

Men ok, dit råd vil være noget lignende : Lær at ryge ?

"fis med dig
Det er så dejligt at man kan diskutere herinde. Så skønt at vi hver kan have vores helt egen mening og diskutere dem som voksne individer

PackedManiac
09-15-2004, 12:09 AM
Men hvorfor gå efter de mindre uanende folk, som børn ?

For en gang skyld bliver jeg nødt til at råbe "fis med dig". Alle som downloader og distribuerer warez kender til de risici som er forbundet med det. Hvis man ikke kender til risici ved at downloade ophavsbeskyttet materiale, er man selv uden om det. Hvis man absolut skal downloade warez, ser jeg det som en "pligt" at sætte sig ind i de konsekvenser det måtte have i den anden ende....

Hmm... måske. Men desto lettere det er at downloade warez (hvor mange børn kender egentlig det ord?), desto yngre ender brugerne også med at blive vil jeg mene. Da jeg var 8 år fik jeg en Commadore 64. Den blev købt via den blå avis. Den fulgte med lidt over 200 kasetter med spil på. Det gik ikke op for mig før mange år senere at nok alle de 200 kasetter ikke lige indeholdt lovlig købte spil. Burde jeg have blivet straffet for det? Mine forældre vidste det i hver fald heller ikke.

-pirat4ever-
09-15-2004, 12:17 AM
Det jo der pointen er.
Forældrende ved ikke meget, de fleste har computerskræk.

Det med c64 kan jeg huske. ALLE havde jo ulovlige spil, men de var jo ikke ulovlige i voresforstand dengang, og min mor hvidste ikke engang hvordan tvet virkede dengang.

Arrow
09-15-2004, 01:32 AM
Det jo der pointen er.
Forældrende ved ikke meget, de fleste har computerskræk.

Det med c64 kan jeg huske. ALLE havde jo ulovlige spil, men de var jo ikke ulovlige i voresforstand dengang, og min mor hvidste ikke engang hvordan tvet virkede dengang.

Min mor nægter stadigvæk hårdnakket at tro at piratkopiering er ulovligt!!!!

Hun siger at de umuligt kan kriminalisere en hel befolkning. Selvom hun er uvidende kan jeg nu lide hendes tankegang :wink:

Arrow

-pirat4ever-
09-15-2004, 07:30 AM
Det er kulturen :D APG VS Dansk kultur :lol: :lol:

clawhammer
09-15-2004, 02:27 PM
Det er kulturen :D APG VS Dansk kultur :lol: :lol:
nemlig ja det er våres kultur at downloade, hvis det ikke var menignen tror du så gud ville havde givet os det så, helt ærligt tror apg da ikke på gud.

Snoozer
09-15-2004, 02:40 PM
helt ærligt tror apg da ikke på gud.
Nej, alle ved da at APG kun tilbeder mammon *indsæt selv diverse passende advokat jokes her*

clawhammer
09-17-2004, 09:45 AM
heh LOL