PDA

Se fuld version : newsleecher spørgsmål

ozman
09-12-2004, 02:25 PM
Er det ikke muligt at sætte den til at den kun skal hente de helt nyeste headers, når man vælger en ny gruppe? istedet for at den henter 2-300 mb ned bare for at få headers der er 40 dage gamle.....

ozman
09-13-2004, 02:16 PM
Der må der være nogen der kan hjælpe. Det kan da ikke være rigtigt at man skal hente headers ned fra de sidste 50 dage, bare for at se de nyeste fra de sidste 3-4 dage....

PackedManiac
09-13-2004, 04:56 PM
Jeg håber også at nogen vil svare, da jeg også er en smule forundret over at man ikke kan opdatere de ting man subscriber på uden at de andre man har læst igennem, går væk..

Jeg har kigger lidt i options, men da jeg ikke er hjemme i øjeblikket, kan jeg ikke prøve dem.

Prøv at kigge i Logging, Group Caching, og Headers..

j0ppeman
09-30-2004, 09:13 AM
Opret en konto hos newzbin.com så slipper i for nogensinde at sidde og opdatere headers... alle releases er pakket i en nzb fil, lige til at downloade og indlæse i newsleecher :D

Det virker som en drøm

PackedManiac
10-01-2004, 01:38 PM
Kan også anbefale alt.binaries.nl, hvor du kan hente .nzb filer GRATIS ned.

PeterH
10-26-2004, 10:49 PM
Lidt hjælpe til at finde de nzb filer ?
Syntes ikke umiddelbart jeg kan finde det på newzbin uden at skulle være premium medlem...

Hvis jeg på alt.binaries.nl søger på f.eks shrek 2
http://binaries.nl/search/?q=shrek+2

Så får jeg blot nzb filerne til en enkelt rar fil. Kunne være lækkert hvis man kunne få dem så de passede til ALLE rar filerne.

PackedManiac
10-27-2004, 02:03 PM
Det er rigtig! Desværre fungerer det ikke sådan på binaries.nl , men hvis du bruger newsleecher (ved ikke om andre klienter understøtter dette), så kan du søge i alle nyhedsgrupper uden at have opdateret dem.

Hvis eksempelvis det du leder efter findes i alt.binaries.test, så søg i den gruppe ved at bruge et nøgleord, eksempelvis, hvis du søgte efter Linux, så tast linux ind som søgeord, vælg den gruppe du vil søge i og vupti, newsleecher vil søge efter de artikler med det ord i overskriften. Derefter kan du downloade det du finder. Pærenemt.