Se fuld version : hjælp til Bin
F4wkez
09-09-2004, 11:03 PM
Hejsa
Ved ikke om det er der rigtige forum, men prøver her alligevel.
Jeg hentede for nylig programmet "Math Cad" fra Piratebay.org, da jeg havde hentet det fandt jeg udaf at det var en .bin fil. "Ok" tænkte jeg det skulle vel ikke være store, men det var det nu alligevel. Fandt nemlig også ud af at der ikke var et .cue sheet eller hva det nu hedder. Så nu er jeg helt på herrens mark, er der nogen der kan hjælpe mig :?:
Jeg har deamon tools og Iso Buster hvis det kan være til nogen hjælp.
SkintMonkey
09-09-2004, 11:42 PM
du tager bare daemon tools (nyeste 1.46) og vælger alle filer og åbner iosén. cue filen ka man altid " undvære "
SuperNeo
09-09-2004, 11:44 PM
Har du andre programmer eller lign som også består af en .bin + .cue fil ?
Fordi .cue er vist ikke andet end en info fil og hvis du har, kan du evt prøve at åbne .cue filen med notepad og se om du selv kunne lave en til den .bin fil hvor du mangler .cue filen..
Det er ikke sikkert man kan, men det er det bedste bud jeg har lige p.t.
Thomas
09-10-2004, 07:55 AM
Som SkintMonkey siger.. Du bruger enten Daemon Tools eller Alcohol til at mount'e BIN-filen ;)
PackedManiac
09-10-2004, 12:06 PM
Har du andre programmer eller lign som også består af en .bin + .cue fil ?
Fordi .cue er vist ikke andet end en info fil og hvis du har, kan du evt prøve at åbne .cue filen med notepad og se om du selv kunne lave en til den .bin fil hvor du mangler .cue filen..
Det er ikke sikkert man kan, men det er det bedste bud jeg har lige p.t.
Det kan man sagtens. Typisk det eneste du behøver at ændre, hvis du har en cue fil andetsteds fra, er navnet, dvs.
.cue filen som du har andetsteds fra indeholder navnet:
LINUXA.bin
.bin filen som du har, men ingen cue fil har, hedder:
OS2.bin
.. tager du bar OS2.bin filnavnet og sætter ind i .cue filen, dvs overskriver LINUXA.bin teksten. Så skal du bare sørge for at .cue og .bin er at finde i samme mappe på din computer.
Du behøver ikke .cue filen som de andre har sagt, men hvis du nu føler dig sikker med den.. prøv overstående.
-pirat4ever-
09-10-2004, 08:24 PM
Brænd det med Fireburner .
Fireburner er en af de mest simple, mindste og mest effiktive brænderprogram.
http://www.fireburner.com/index.php?page=4&sid=fedfe68627b95f6275537d714b4a50e6
At der ikke er en cue fil med er ligemeget
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.