PDA

Se fuld version : fildeling på divxmovies.com

Klawz
09-07-2004, 09:18 PM
Jeg vil høre om der er nogen som kan fortælle mig hvordan divxmovies.com fungerer?

Kan man downloade film direkte fra andre brugere, eller får man blot adgang til andre brugeres lister over film, og så kan udvekslingen foregå mellem brugerne personligt - udenom sitet?

Jeg er meget nysgerrig efter at høre nærmere om hvordan det foregår.

@@
09-07-2004, 09:32 PM
Efter lige at have taget et hurtigt kig på siten vil jeg sige at det er endnu en af mange sites der ikke gør andet end at tilbyde dig de velkendte eksisterende freeware p2p programmer (sandsynligvis bare som links til deres respektive sites) + guides til brugen af dem + et forum, fuldstændig det samme som det i blandt andet gør her, bortset fra at der koster det dig altså lige $19.95 at blive medlem...

tjek deres faq
http://www.divxmovies.com/sales/

PackedManiac
09-07-2004, 09:43 PM
Det er et scam-site, akkurat som @@ skrev.

I hver fald har det site været oppe at vende på nogle forummer som jeg besøger af og til. Det (skulle være) er ligesom Supernova.com, Suprnova.com osv.

Klawz
09-08-2004, 10:15 AM
Jeg tror umiddelbart at I har ret i at det er lidt for smart et site, men ikke kun...

De har en del brugere som har uploaded deres film til hjemmesiden, og man skal formentligt være registreret bruger for at få adgang til disse film - det vil sige at hvis man betaler de 20$, så få man

1) adgang til at downloade disse film direkte

eller

2) adgang til ejernes mails, så man kan aftale en "udveksling".

Det har stor betydning om det er 1) eller 2). Hvis I kender nogle som bruger siden eller... så hører jeg meget gerne fra jer.

PackedManiac
09-08-2004, 12:37 PM
Her er et indlæg fra et andet forum, som du måske vil finde interessant:

Hi I just got "scared" by danish Antipiracy laywers. They claim I have been uploading through www.divxmovies.com. Interesting since I have never used the site. The only site I use is **** and the only type of files I down/up load is torrent files (except for different kind of share/freeware etc. Somehow they have reached me at a hotmail address and eventhough it could be a generalized mail since they don't state my name I am just wnodering in a short moment of paranoia if there is any relation between **** and www.divxmovies.com and how exposed are we actually here at **** (I know the danish antipiracy group is pretty hungry!)

Another interesting detail is that I'm not even living in Denmark, but in France - so they have come a long way! Maybe a bit out of their jurisdiction!!!!

Er sitet ejet af AGP..?

Det skal siges at overstående er dansker, men som han siger bor han i Frankrig.

Klawz
09-08-2004, 01:29 PM
Det er sgu underligt...

Jeg tvivler meget på at divxmovies.com er ejet af APG. I så fald har de seriøse problemer med deres moral. Jeg kunne ikke dy mig for at tjekke om rygterne om "scam-site" var sande, så jeg betalte for et medlemsskab for sitet, og ganske som ventet.

Jeg fik fire links til kazaa og tre andre fildelingstjenester og links til download af FTP-programmer - det er hvad man får for pengene;-)

Jeg tror, at den gode franske danskers mailadr. er blevet brugt som "cover" af en af sites andre brugere og dermed har han modtaget et "standartbrev".

Det er desuden min opfattelse at sitet er 100% lovligt - også selvom de bondefanger brugerne... APG har intet grundlag for at forlange at folk ikke bruger sitet.

PackedManiac
09-08-2004, 01:37 PM
Det er sgu underligt...

Jeg tvivler meget på at divxmovies.com er ejet af APG. I så fald har de seriøse problemer med deres moral. Jeg kunne ikke dy mig for at tjekke om rygterne om "scam-site" var sande, så jeg betalte for et medlemsskab for sitet, og ganske som ventet.

Jeg fik fire links til kazaa og tre andre fildelingstjenester og links til download af FTP-programmer - det er hvad man får for pengene;-)

Jeg tror, at den gode franske danskers mailadr. er blevet brugt som "cover" af en af sites andre brugere og dermed har han modtaget et "standartbrev".

Det er desuden min opfattelse at sitet er 100% lovligt - også selvom de bondefanger brugerne... APG har intet grundlag for at forlange at folk ikke bruger sitet.

Det er sgu syndt at du spilte penge på det, men sådanne sites findes desværre.. :evil:

Du har nok ret når du siger at sitet ikke er ejet af AGP og at overstående har modtaget AGP-skrivelsen fordi email adressen sandsynligvis er blevet brugt som et slags cover.

Jeg må dog sige, at jeg ikke ville have været så tryg, bare for sjov skyld, at betale over nettet for "warez". Det er et scam-site.. er du sikker på at de så ikke har udtænkt en måde hvorpå de muligvis kunne franarre dig dine kreditkort oplysninger.. :?

Links til Kazaa... :roll:

@@
09-08-2004, 01:49 PM
Hate to say I told you so...

Klawz
09-08-2004, 01:58 PM
Jeg ved you told me so;-)

Jeg blev bare nødt til at få adgang til medlemssiderne for at være sikker på hvilke features de tilbyder.

bitre penge at smide ud, men lad os se om jeg ikke kan overbevise min bank om at de ikke har givet mig det tilbudte produkt...

The Galloping Goose
09-08-2004, 07:20 PM
Jeg ved you told me so;-)

Jeg blev bare nødt til at få adgang til medlemssiderne for at være sikker på hvilke features de tilbyder.

bitre penge at smide ud, men lad os se om jeg ikke kan overbevise min bank om at de ikke har givet mig det tilbudte produkt...

Good Luck :lol:

Klawz
09-08-2004, 08:17 PM
Kære alle

I tror mig nok næppe. og jeg ved ikke helt om jeg selv tror på det endnu...

Jeg har modtaget skrev - efter råd fra min bank - til sidens webmaster og fortalte at jeg gerne ville annullere mit køb, da jeg ikke mente at de havde givet mig det produkt de reklamerede for.

Jeg modtog kort tid efter en mail fra såvel webmaster om at de var uenige i at de ikke havde givet det oplyste produkt, men at de kun var interesserede i tilfredse kunder, og at de derfor ville annullere mit medlemsskab, og bede deres bank om ar returnere pengene. Samtidigt modtog jeg en mail om at mit medlemsskab er annulleret...

Nu venter jeg spændt på om pengene bliver trukket eller ej...

Fortsættelse følger!