PDA

Se fuld version : ProtoWall Virker ikke!!!!!!!

Hydromann
09-07-2004, 07:48 PM
Hej Piratgruppen.
Fed side i har fået banket op her, det er squ på tide at der er nogen der stiller sig op imod de spader til APG, keep it up. :D

Nå nok om det. jeg har læst artiklen om Protowall og tænkte yes den skal jeg da have så jeg skyndte mig at hente den og instalerede den på min Xp-Putter men når jeg starter programmet op siger den bare:

Protowall.sys is not loaded install the driver then reload this application:

Og hvis man går ind i protowall mappen og kigger så ligger den der squ men, hvorfor vil den så ikke starte?????? håber i kan hjælpe. Tak

FOR VI STÅR SAMMEN MOD BRIAN MIKKELSEN OG APG!!!!!!!

Sport
09-09-2004, 12:47 AM
Fjern den og tilføj den igen så får du mulihed får at pege på sys filen.

nissen
09-21-2004, 06:17 PM
Hej - følg nedenstående fix til det irriterende XP install problem ;

http://www.bluetack.co.uk/forums/index.php?showtopic=5733&st=120&#entry31861

Håber det løser alt - gjorde for mig.....

NiZ
09-25-2004, 09:35 PM
Hmm, er desværre nødt til at være enig med nissen så vidt. Protowall lukker alle mine udgående og indkommende forbindelser.

Muligvis pga. konflikt med min Firwall.. Kerio...

Hmm.. sjovt nok fiksede en reboot problemet. Både Protowall og Kerio kører pt. og alt virker... temmelig meget... som det skal. :D

nissen
09-29-2004, 02:59 PM
I øvrigt iøjenfaldende at man ikke kan besøge antipiratgruppens hjemmeside med Protowall tændt....

Med andre ord logger de helt uhæmmet på de mennesker der søger information dér...

Altså, er man i tvivl om det indhold man har på sin disk - og man går den lovlige vej (hævdet af APG) risikerer man at blive knaldet i sit forsøg på at lovliggøre sig....

bare en observation.....nissen har været på spil igen