PDA

Se fuld version : APG og PG mødes på TV?

Anonymous
09-05-2004, 08:27 PM
Forestiller mig lidt hvilket gøjleroptog det måtte blive, kunne være ganske underholdende :lol:

ZuCkZ
09-05-2004, 08:38 PM
Forestiller mig lidt hvilket gøjleroptog det måtte blive, kunne være ganske underholdende :lol:

ja, det er da et scenario, jeg regner med snart vil ske....

VinZenZo
09-05-2004, 09:56 PM
Tror faktisk det ville være en yderst spændende debat :)

ZuCkZ
09-05-2004, 09:58 PM
Tror faktisk det ville være en yderst spændende debat :)

den ville i hvert fald blive ret ukontrolleret :)

Suxor
09-05-2004, 09:58 PM
Hvis dette sker håber jeg at Klawz eller en af de andre "officials", gør os opmærksomme på det. Vil jeg så gerne se :P

VinZenZo
09-05-2004, 10:01 PM
Hvis dette sker håber jeg at Klawz eller en af de andre "officials", gør os opmærksomme på det. Vil jeg så gerne se :P

Så længe Klawz er talsmand for PG kan det kun blive godt, og selvfølgelig ville han lige skrive det herinde før han åbner for mundkurven ;-)

Klawz
09-06-2004, 08:07 AM
I første omgang er vi ikke rigtigt interesserede i at diskutere med APG. Vi opfatter dem lidt som KKK... Det er snarere KODA eller politikerene som vi er interesserede i at komme i dialig med.

Man skal passe på hvem man diskuterer med. Hvis man diskuterer med galninge, så risikerer man selv at blive opfattet som en galning;-)

Hvis indbydelsen kommer, vil vi naturligvis tage imod den. Vi skal også nok gøre pænt opmræksom på siden eller i forummet.

Tak for de pæne ord!

Lasse
09-06-2004, 03:51 PM
I første omgang er vi ikke rigtigt interesserede i at diskutere med APG. Vi opfatter dem lidt som KKK... Det er snarere KODA eller politikerene som vi er interesserede i at komme i dialig med.

Kan godt forstå at I ikke vil diskutere med APG. Det vil der ikke være nogle ide i heller. APG er en orginisation, som har profit af deres fortagende, og jeg tror ikke på de vil have nogen interesse i at komme os imøde på noget område. Det vil være at grave deres eget fundamentsgrundlag væk.

Det er i stedet branchen og politikerne der skal tages med i debatten.