PDA

Se fuld version : BitTornado, jeg vil beskyttes!

IWillRipYou
09-04-2004, 02:48 PM
Hey

Jeg bruger bittornado og det virker relativt godt, men det program som anbefales her på siden, virker ikke en skid. Protowall virker ikke, den siger bare protowall.sys not loaded selvom jeg har loaded den 1325413 gange. Guiden til downloadning af peerguardian her på stedet virker heller ikke. Den føre til en side som bruger en masse fucking ubrugelige mirrors som ikke virker eller er hollanske eller noget...
Jeg har derfor hentet blocklist manager, og ville lige høre om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får det til at virke korrekt. Er det meningen at jeg bare skal starte det før jeg går igang med at downloade, og så trykke på DOWNLOAD BLACKLIST, hver eneste gang jeg skal bruge det? For det virker sku såen.

På forhånd tak...

IWillRipYou

flaGG
09-07-2004, 01:03 AM
jeg tror du skal bruge lidt længere tid på at læse teksterne ;)
blocklist manager er bare beregnet til at hive en masse blocklists fra nettet og så sætte dem sammen til en stor liste... din protowall virker sikkert ikke fordi at du har glemt at installere driveren under din netkonf..

IWillRipYou
09-19-2004, 01:29 AM
Nej... Det er driveren der ikke virker... Jeg har installeret den 14321 gange under net cfg...

Det virker ikke...

smukke
09-21-2004, 06:47 PM
protowall hvirker har selv installeret den på min com, men den er svær at installere den, duede først efter at jeg havde lavet alt muligt mærkeligt. prøv dig frem det kan måske også være at du kan få det til at virke. :D

Brunse
09-22-2004, 06:08 PM
Brug peerguardian, virker perfekt for mig...

http://methlabs.org <- her kan du hente det! :wink:

+ Det er pisse nemt at bruge peerguardian, du kan selv sætte det til at starte op hver gang du tænder din com osv...

NiZ
09-22-2004, 09:12 PM
Jeg må sige at jeg ikke forstår jer. Brug en ordentlig Firewall. De har ofte IP-blocking implementeret og så kører den jo i forvejen til mange andre dejlige formål.