Se fuld version : Regler for opload..?
hva siger reglerne for opload ifølge loven..? hva må man oploade og hvad må man ik oploade..??
jeg har feks et billede jeg har skannet ind som fylder 11 GB vis jeg så oploader det som det eneste, sker der så noget ved det..??
eller hva siger hubsene til at man bare har 1 ting som fylder 11 gb..??
mvh // XXL
BruuN
09-04-2004, 01:07 AM
På de hubs jeg sidder på må man ikke dele filer over 2 gb, men hver hubb har jo deres eget regelsæt, men tror det er de færreste der vil acceptere noget der fylder så meget
Gr8_Stroker
09-04-2004, 03:42 PM
SOm regel tillader man ikke Vob filer over 1 eller 2 Gb og wav filer over 50 mb eller deromkring... Ved filer der har en så anseelig størrelse skal de være opdelt i RAR filer...
Igzaw
09-12-2004, 01:34 PM
Er det egetlig lovligt at dele installerede programmer på dc?
Christian
09-12-2004, 02:08 PM
NEJ
VinZenZo
09-12-2004, 02:30 PM
NEJ
Er det ikke forskelligt fra hub til hub?
Jeg kan ikke se noget problem i det, hvis man nu f.eks. mangler én sølle fil for at få sit program til at du kan man jo lige hurtigt hente det :)
Christian
09-12-2004, 03:44 PM
NEJ
Er det ikke forskelligt fra hub til hub?
Jeg kan ikke se noget problem i det, hvis man nu f.eks. mangler én sølle fil for at få sit program til at du kan man jo lige hurtigt hente det :)
jeg gentager: Nej, medmindre i kun er på skod hubs hvor man må dele alt, og heller ikke have nogen share....
Igzaw
09-17-2004, 06:10 PM
Tænkte mere på om det er lovligt ifølge APG.
Tjaaa... på Dc++ er det normalt enten ban eller kick grund..
igennem APG er det vel lige så lovligt som at dele en CD eller et billede af din hund.
TeWeE
09-27-2004, 11:18 PM
Det er forskælligt fra hub til hub hvad man må dele...
De hubs jeg har været på er reglet lidt i stil med "Del helst filer som andre kan bruge til noget", og hvis du deler et eller andet fra din sidst familie tur, eller et billede du har lavet i billedkunst som fylder 1GB, så tror jeg at grænsen går der.
Men APGs regler for hvad du må deler kun at du ikke må dele noget som du ikke har copyrighten på, fx. musik, film o.s.v. men hvaaa, det hører sq da med :D
Ved at Plague har hygget sig med at rode APGs faq igennem og har vist fundet mange ting som APG mangler at rette på, før man kan sige "Det er ulovligt, og det der er ikke" ;)
- TeWeE
Steffan
12-24-2004, 07:07 PM
hmm et billede på 11 gb?!?!?! det er fanme meget!
Chron
12-25-2004, 10:11 PM
Tænkte mere på om det er lovligt ifølge APG.
Det er ikke lovligt (i henhold til loven).
Grunden er, at du ikke ejer rettighederne til at videre-distributere dit program, du har kun en begrænset licens som gælder brug af programmet på én computer.
Også selvom det er et program du har købt.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.