Se fuld version : o-zone
jadetmig
09-03-2004, 05:08 PM
Lagde lige mærke til i en musikvideo af "o-zone" (numanumjaaai) at de putter en brændbar cd ind i en computer...
Men de trykker også på en "esc" knap på et tastatur
Tror i det har nogen dybere mening...? Har de udtalt som om piratkopiering?
VinZenZo
09-03-2004, 05:48 PM
Så lige musikvideon nu her igen, for har aldrig lagt mærke til det :)
Det er jo på mindre end et sekund at der bliver trykket esc og cd'en bliver presset i, men om den har et budskab skal jeg ikke kunne sige :)
jon1ya
10-07-2004, 07:37 AM
sangen hedder forøvrigt dragostea din tei hvis du undrer dig, og såvidt jeg har ladet mig fortælle, så har de faktisk kopieret den fra en anden kunstner ved navn Haiducii.
Så måske er der rent faktisk noget om det med at de har et forhold til kopiering.
Lindits
10-07-2004, 06:35 PM
Nej det er modsat.
Haiducii er blot en af de 18 forskellige artister der officielt har kopiret deres nummer... Haiducii er blot den eneste man hører om da det hænder, at diskotekerne spiller den
Arrow
10-07-2004, 07:34 PM
Nej det er modsat.
Haiducii er blot en af de 18 forskellige artister der officielt har kopiret deres nummer... Haiducii er blot den eneste man hører om da det hænder, at diskotekerne spiller den
...og DJ Ross bliver også spillet (undertegnede har originalen, +begge remix) :wink:
Arrow
jon1ya
10-08-2004, 08:51 AM
Nej det er modsat.
De diskoteker jeg kommer på, der spiller de o-zones kopi.
Det undrer mig bare, for jeg havde sangen længe før den begyndte at blive populær, og der var det nemlig Haiduciis udgave som jeg hørte.
Havde _aldrig_ hørt om o-zone før jeg hørte deres mildest talt elendige udgave af den.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.