PDA

Se fuld version : FTP regler

jadetmig
09-03-2004, 03:45 PM
Hej! :D

Jeg har tænkt på om dette er muligt:

Man laver en FTP server med alt muligt rav, og så skriver man et tekstdokument hvori IP'en står.

Nu kommer det smarte:

I selve tekstdokumentet skriver man at ingen overhovedet har adgang til FTP serveren, medmindre man får en skriftlig tilladelse af ejeren af FTP'en. På den måde kan AGP jo ikke gøre noget, for går de ind på serveren uden skriftlig tilladelse har de jo brudt en "regel" eller hvad det nu hedder.. :)

Hvad siger i til det :?:

LaSG
09-04-2004, 07:08 PM
Jeg vil mene det svarer til et depot for tyvekoster, hvor der på døren hænger en seddel sigende "Politiet må ikke komme ind". Og nej, det vil næppe være ulovligt for politiet at ransage og lukke det depot.

jadetmig
09-04-2004, 09:06 PM
Hvem siger der ligger tyvekoster på serveren...? Hvor skal de få den begrundede mistanke fra?

Khain
09-04-2004, 10:57 PM
kig på navnet i det forum hvor du stiller dit spørgsmål... :lol:

NiZ
09-23-2004, 08:03 PM
En af de ting man bliver bustet på er gerne den mængde båndbredde man har brugt.. f.eks. hvis du har en 512/512 (som jeg) og bruger AL den båndbredde du kan i løbet af en måned, så er det mistænksomt... men ikke nok, de skal have mere bevis for at buste dig.

Christian
09-23-2004, 10:41 PM
Uanset hvad du skriver i den disclaimer, har ALLE lov til at gå ind på den FTP server. Det er noget fis alt hvad andre siger.

NiZ
09-23-2004, 11:04 PM
Yep, alle der har password, vel at mærke, med mindre de kommer fra et land hvor det er lovligt at lave indbrud :)

Jeg mener at have hørt en hacker blive bustet mens han var igang og blev erklæret skyldig for indbrud.. Måske bare mig der tåger.

Chron
10-25-2004, 04:05 PM
En af de ting man bliver bustet på er gerne den mængde båndbredde man har brugt.. f.eks. hvis du har en 512/512 (som jeg) og bruger AL den båndbredde du kan i løbet af en måned, så er det mistænksomt... men ikke nok, de skal have mere bevis for at buste dig.

Nu vil jeg nødig lyde pessimistisk men det er ret usandsynligt at man bruger al båndbredde på en måned.
Desuden, hvordan skulle APG kunne få fat i den information hvis de ikke allerede har begrundet mistanke? bare en lille tanke.