Se fuld version : hotline client
gas-man
09-03-2004, 08:44 AM
er der nogen der bruger hotline client ???
jeg har selv brugt det i et par år det er sikkert at bruge
hører gerne fra andre som bruger det.
ctrl-c
11-08-2004, 09:55 PM
Hej gas-man
Jeg har selv hotline client, men har ikke brugt den særlig meget da den for mig syntes lidt svær at komme igang med. Jeg tror ,at når man først har fået den lært så er der ikke andre som er bedre. :shock:
Tyttebøvsen
01-19-2005, 08:52 AM
Jeg prøvede det for nogle år siden - men synes det var temmelig svært at komme igang med.
Det kan godt være at jeg skal gå igang igen! :)
Bender
01-19-2005, 11:25 AM
Har brugt hotline client i mange år og når man kommer i gang med det er det klart det bedste fildelings program synes jeg. Har dog holdt en pause på et år fra det da jeg havde trådløst net i min lejlighed, og de to ting spillede ikke sammen. Men nu skal jeg i gang igen... :twisted: Kender du/i evt nogle gode servere med nogle fornuftige admins??
Tobias
01-19-2005, 01:33 PM
Hvad er forskellen på DC og hotline client?
Bender
01-19-2005, 02:11 PM
På hotline er det en enkelt person der bruger sin egen computer som server... Du kan så uploade til denne persons computer og downloade fra den også. Du Kan kun downloade filer der ligger på serveren. Ikke noget med at dele med andre brugere, med mindre selvfølgelig de uploader til serveren først og du så derefter downloader det. Så vidt jeg har forstået er dc noget med at man connecter til en hub og kan så dele sine filer med andre der er connected til samme hub.
Sådan som du beskriver det svarer det jo fuldstændigt til en ftp server.
Bender
01-19-2005, 06:21 PM
Det skal jeg ikke kunne svare på. Har ikke den store forstand på ftp servere men det er muligt at det ligner hinanden... Men det er absolut værd at prøve af, man skal bare have lidt tålmodighed med at komme i gang
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.