PDA

Se fuld version : Hjælp til privat fildelings program

PyRoMaNiaC
09-03-2004, 02:07 AM
Hej med jer.

Jeg leder med lys og lygte efter et privat fildelingsprogram. Lad mig forklare om hvordan det skal kunne bruges.

Hvis jeg nu har lavet en film og vil dele den med mine venner på nettet, så skal man kunne logge sig på et privat netværk og hente den. Men jeg har ikke den store båndbredde så programmet skal kunne understøtte "Multiuser" download, som vi kender det fra Kazaa, emule, bittorrent ect.

Nogen forslag?

Spørg endelig hvis der er mere i vil vide...

flaGG
09-03-2004, 09:08 AM
smid din egen BT tracker op med password adgang og så er det problem løst ;)

The Galloping Goose
09-04-2004, 09:54 PM
hmmmm du kunne lave din egen private hub på DC (brugernavn & password).

Thorsoe
09-05-2004, 08:40 PM
Du kunne også vælge at hente et program som Bulletproof FTP Server eller Cesar FTP og lave din egen FTP server. Det går lidt langsomt for mig, men jeg ved ikke ved dig. Afhænger af din upload-hastighed.

PyRoMaNiaC
09-06-2004, 07:26 PM
Jeg har allerede en ftp server men jeg har kun en 512 upload. Det er netop derfor jeg søger et program der understøtter at kunne hente fra mere end en person ad gangen.

Er dc++ ikke "bare" endnu en slags ftp? Eller understøtter den multiuser sharing?

Jeg havde tænkt på en tracker, men hvis der fandtes en mere simpel metode ville det være bedst.

The Galloping Goose
09-07-2004, 08:21 PM
Hvis de der kobler sig på din DC klient kobler på som aktiv vil jeg tro at din "server" kun brugt som formidler.

Men hvis alle vil hente fra dig vil din upload selvfølgelig blive belastet.

Hvis i bruger DC:Pro kan i lave mult source download (og bruge smilies)

http://btpro.altervista.org

PyRoMaNiaC
09-09-2004, 05:17 PM
Jeg tror bare jeg laver mig en tracker... Ellers tak for hjælpen :)