PDA

Se fuld version : Kopiering bliver lovligt

FlyingJay
09-02-2004, 03:00 PM
Tænker jeg, og vupti så har vi løst hele problemet.

Alle må kopiere alt det de har løst, så forsvinder løsten helt af sig selv.

Problem solved! Derudover for alle de arbejdsløse IT folk et job, fordi vi bliver det mest hotte land i vesten og for den sags skyld i amerika. Tænk på de server parker som alle ligepludselig stiller op i vores lille danmark.

Metatron
09-02-2004, 03:23 PM
Ja og hvis der er noget brok med USA så sender vi sgu korvetten Olfert Fischer! :lol: Så kunne vi jo også tage de gamle danske Vestindiske øer tilbage nu vi var der..

ZuCkZ
09-02-2004, 03:45 PM
Ja og hvis der er noget brok med USA så sender vi sgu korvetten Olfert Fischer! :lol: Så kunne vi jo også tage de gamle danske Vestindiske øer tilbage nu vi var der..

ja, vi ville klarer dem nemt!!!

-pirat4ever-
09-02-2004, 09:39 PM
Ja, men kan vi så ikke bruge en af øerne ?

Vi bruger bornholm som piratØ, alle der vil hente skal betale 5€ i måneden, og så kan de hente alt.

Kunne være vildt fedt hehe.

Lave en uddanelse der hedde Pirat Uddannelsen og indføre 2 timer hver uge i skolen "Hvordan man bryde loven korrekt"

GoD IdE :twisted:

ZuCkZ
09-02-2004, 09:43 PM
Ja, men kan vi så ikke bruge en af øerne ?

Vi bruger bornholm som piratØ, alle der vil hente skal betale 5€ i måneden, og så kan de hente alt.

Kunne være vildt fedt hehe.

Lave en uddanelse der hedde Pirat Uddannelsen og indføre 2 timer hver uge i skolen "Hvordan man bryde loven korrekt"

GoD IdE :twisted:

det er da en interessant ideé.... jeg tror bare ikke, at du skal forvente at se den fremlagt i folketinget eller i EU.

-pirat4ever-
09-03-2004, 12:46 AM
Jojo, DF søger jo nyt IMAGE så det var da en mulighed hehe.
Jeg vil stemme på dem hvis de går ind for det :D

ZuCkZ
09-03-2004, 02:01 PM
Jojo, DF søger jo nyt IMAGE så det var da en mulighed hehe.
Jeg vil stemme på dem hvis de går ind for det :D

jeg kan jo konfere med partiet, om det skulle være en god ideé...

Bonux
09-04-2004, 12:36 PM
Jeg så mene at man skulle prøve at overtale SF. DF skal bare opløses og forsvinde fuldstændig fra dansk politik. :twisted:

Jazzy
09-28-2004, 07:51 AM
HEY.... der er faktisk folk på bornholm, som går ind for at bornholm skal løsrive sig fra resten af danmark... virksomhederne skulle så efter sigende vælte til øen, fordi de ville få skattefordele de 10 første år derovre.. så mon ikke i skal kontakte de nuttballs, som render rundt med de ideer derovre? de ville jo nok kunne se logikken i jeres forslag :D

deres mentor hedder Tonni Borinjaland... vist... han er ihvertfald formand for "frit Bornholm" og DF'er vist...

niQe
11-10-2004, 03:38 PM
Man kunne osse kidnappe statsministerens søn/datter og så tvinge ham til at overdrage bornholm til piraterne og så bare grundlægge vores eget land.. hvor alt er tilladt.. salg af spiritus til personer under 16 :D fri pirateri og hash..

niQe

IWillRipYou
11-10-2004, 08:46 PM

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Den var sku go mester... LOL

IWillRipYou
11-10-2004, 08:48 PM
HEY.... der er faktisk folk på bornholm, som går ind for at bornholm skal løsrive sig fra resten af danmark... virksomhederne skulle så efter sigende vælte til øen, fordi de ville få skattefordele de 10 første år derovre.. så mon ikke i skal kontakte de nuttballs, som render rundt med de ideer derovre? de ville jo nok kunne se logikken i jeres forslag :D

deres mentor hedder Tonni Borinjaland... vist... han er ihvertfald formand for "frit Bornholm" og DF'er vist...

:lol: :lol: :lol:

Jeg er totalt klar!
Hvornår sejler vi?