Se fuld version : APG-stikkere
ZuCkZ
09-01-2004, 02:08 PM
Jeg har erfaret, at en i min nye klasse er søn af en APG'er. Desuden har en lærer udtalt at han har tætte bånd til APG. Det er godt nok anoying. Synes i at jeg skal holde low profile i den klasse???
FlyingJay
09-01-2004, 02:53 PM
8)
Du må jo omvende dem fra den mørke side...
Bonux
09-01-2004, 03:09 PM
Bare fordi han er søn af en APG'er gør ham jo ikke selv til APG. Tag en snak med ham :wink:
Metatron
09-01-2004, 09:25 PM
Ja de fleste politimestres børn er jo nogen værre bong hoveder, og psykologers børn er nogen neurotiske skvat, det ved vi jo alle. Fertile ground, so to speak. Stik dem en floppy med lidt pr0n en dag i cykelskuret, fortæl dem hvor du fik det og læg kimen til et langt liv i samfundets skyggeside.
Et andet forslag er daglig buksevand og blodtud i skolegården til både din skolekammerat og din lærer. Man kan ikke tage for hårdt ved når ukrudtet skal op :wink:
ZuCkZ
09-01-2004, 09:29 PM
Det er ligefrem folkeskolen, jeg går på vel....
-pirat4ever-
09-02-2004, 02:04 PM
Han skal nok ikke prale for meget af hans far er fra APG. :twisted:
Hans far kunne komme grulig galt afsted, hvis den information kom i de forkerte øre.
VinZenZo
09-02-2004, 07:49 PM
Hvad tror du selv? Tror du selv at din klassekamerat er typen der kunne finde på at stikke dig?
Hvis det er tilfældet skal du nok holde lidt lav profil, hvad du nok skal i det hele taget, hvorfor gå at blære sig med at man lige har fået et nyt spil ulovligt? :s
ZuCkZ
09-02-2004, 08:25 PM
Hvad tror du selv? Tror du selv at din klassekamerat er typen der kunne finde på at stikke dig?
Hvis det er tilfældet skal du nok holde lidt lav profil, hvad du nok skal i det hele taget, hvorfor gå at blære sig med at man lige har fået et nyt spil ulovligt? :s
siden jeg startede, havde jeg altid i baghovedet at nogle måske ikke var til at stole på. Derfor har jeg ikke gået rundt og snakket om ulovlige spil med mindre vedkommende selv bad om det.
-pirat4ever-
09-02-2004, 09:26 PM
Man kan ikke gå rundt at være bange, men man kan heller ikke gå rundt og sige "HEY, jeg har hentet 17 ulovlige spil i weekenden".
APG knægten har sikkert selv ulovlige ting (man skal jo trodse farmand), men i min tid i skolen bankede vi folk der stak os, i dag bruge i hvist psykisk vold ikke ?
Brug med måde, snak med dine kammerater og tag en snak med ham.
Forklar ham, indgå en aftale, at han ikke skal sige det videre. En mundtlig aftale holder i retten, bare i er flere så i kan vidne.....
Kanske han er ligsom dig?
Måske han har brug for venner?
Ellers læs dette igen :
Ja de fleste politimestres børn er jo nogen værre bong hoveder, og psykologers børn er nogen neurotiske skvat, det ved vi jo alle. Fertile ground, so to speak. Stik dem en floppy med lidt pr0n en dag i cykelskuret, fortæl dem hvor du fik det og læg kimen til et langt liv i samfundets skyggeside.
Et andet forslag er daglig buksevand og blodtud i skolegården til både din skolekammerat og din lærer. Man kan ikke tage for hårdt ved når ukrudtet skal op
GOD pointe
Suxor
09-03-2004, 07:59 PM
diskette? Smid en DVD med Shrek 2 og Doom III i hans taske. Så kan du jo bare håbe på at farmand finder DVD'en liggende der hjemme.
Dette skal self. først gøres efter du har fundet ud af om han er okay :)
ZuCkZ
09-03-2004, 08:57 PM
diskette? Smid en DVD med Shrek 2 og Doom III i hans taske. Så kan du jo bare håbe på at farmand finder DVD'en liggende der hjemme.
Dette skal self. først gøres efter du har fundet ud af om han er okay :)
respekt for det svar der.... hvad med om jeg tog hjem til ham og lagde nogle spil i postkassen, hvor der stod det var fra Bent eller sådan noget og håbe på hans far ser det :lol:
VinZenZo
09-03-2004, 09:07 PM
Jeg tror ikke der hersker nogen tvivl om at der er et stort had til dem fra APG og deres familie over deres arbejde og det De laver :)
At ligge en brændt cd ned i hans skoletaske eller aflevere den i postkassen på hans private adresse vil jeg kalde en direkte dårlig ide, hellere skrive "FUCK APG" med en slettelak på penalerhuset i frikvarteret imens han ikke ser det, altså noget alle kan lé af :)
Jeg tror ikke der hersker nogen tvivl om at der er et stort had til dem fra APG og deres familie over deres arbejde og det De laver :)
At ligge en brændt cd ned i hans skoletaske eller aflevere den i postkassen på hans private adresse vil jeg kalde en direkte dårlig ide, hellere skrive "FUCK APG" med en slettelak på penalerhuset i frikvarteret imens han ikke ser det, altså noget alle kan lé af :)
Så apg's familier skal mobbes??? God stil der børn :roll: Jeg hader ikke de personer der arbejder for apg og slet ikke deres familier, der jo ikke nødvendigvis er enige i det deres far går og laver (sku ikke undre mig om sønnen er med i et rippercrew). Derimod hader jeg industrien, apg's metoder og deres grundholdning. Apg skal 100% tages ud - men sgu ikke ved at chikanere dem eller deres børn.
@ ZuCkZ: Klart hold lav profil - og tænk over, hvor meget vigtig insider info du måske kunne få ud af sønnen og læreren hvis du håndterede situationen rigtigt...
Thomas
09-06-2004, 01:28 PM
.... husk du aldrig skal invitere fyren med til fest. Han ringer til sin far, når han ser alle brænder-cd'erne :roll: :evil:
ZuCkZ
09-06-2004, 02:10 PM
.... husk du aldrig skal invitere fyren med til fest. Han ringer til sin far, når han ser alle brænder-cd'erne :roll: :evil:
det skal jeg skrive mig bag øret...
Thomas
09-06-2004, 02:20 PM
Ville personligt være ufatteligt sur hvis jeg blev busted bare fordi man ikke liiiige havde lagt de brændte cd'er ind BAGVED, og så gutten lige fik øje og tænkte "Hey, jeg ringer sgu lige til farmand dér". :)
Khain
09-06-2004, 04:37 PM
ideen med insiderinfo er god.... hvis man nu bliver inviteret over, kunne jo komme til at gå ind på "farmands" kontor og rode lidt rundt....
ZuCkZ
09-06-2004, 05:26 PM
ideen med insiderinfo er god.... hvis man nu bliver inviteret over, kunne jo komme til at gå ind på "farmands" kontor og rode lidt rundt....
det blev jeg faktisk en dag, men jeg valgte ikke at komme....
Brunse
09-24-2004, 10:18 AM
JA du skal nok heller ikke tilbyde ham adgang til din privatre FTP fyldt med diverse gamez og appz og mov's... hehe :twisted:
Jeg er med på Insider info ideen. Kend din fjende, infiltrer hans linier og knus ham! :D
Godt RTS genren ikke kan tage sig sammen til at lave nogle... "innovative" nye spil.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.