PDA

Se fuld version : Det er hvad jeg mener om APG

Bonux
08-31-2004, 05:27 PM
http://opgaver.novellen.dk/fuckapg/fuckapgsomuch.jpg

Khain
08-31-2004, 05:36 PM
vi skulle måske omskrive en gammel NWA sang til "Fuck tha APG!"

ZuCkZ
08-31-2004, 05:46 PM
det er jo et gammelt billede... budskabet er dog fint nok :D

Bonux
08-31-2004, 06:42 PM
yup det er gammelt, det er tilbage fra siffansagen.

Det er min m8 Bobo der har lavet det :wink:

Thomas
08-31-2004, 07:19 PM
yup det er gammelt, det er tilbage fra siffansagen.
Det er min m8 Bobo der har lavet det :wink:
Knægten er jo kreativ :P

-pirat4ever-
08-31-2004, 11:13 PM
Slettet indlæget da nogle opfattede det som at opfodre til vold, som ikke er meningen.

Beklager.

gathering
09-01-2004, 02:27 AM
Ja jeg tror der er mange der ville komme forbi og sige hej på en sød måde :twisted:

imported_admin
09-01-2004, 10:25 AM
Forstår hvad i mener men, Bare en opfordring:

Pas på med ikke at opfordre til vold osv her i forummet. Både for jeres egen og for sitets skyld.

BNM
09-01-2004, 02:56 PM
Lækkert niveau for debatten, brugerne af piratgruppen.org lægger for dagen. Ja, vi skal nok få set en masse seriøse tiltag fra den her vinkel i fremtiden.

Finder det lidt komisk at site admins'ne er så påpasselige med at deres forum brugere ikke opfordrer til vold, mens brud på copyright loven er fjong. For det er jo "kultur". :roll:

Og helt ærligt. Kan folk ikke lige bruge et lille minut på at læse hvad de lige har skrevet, i stedet for at hundredevis af andre skal afkode budskabet?

Duck
09-04-2004, 12:34 AM
Enig dér.... APG er ikke en flok aber der skal slåes i gulvet, de har et ganske reelt job, så længe pladeselskaberne betaler dem. Det handler vist mere om der skal ske nogle ændringer hos musikernne.
De fleste musikere har jo fanget at musik bliver udbredt via internettet, og at de faktisk tjener penge selv om deres musik bliver kopieret. Der skal nogle pladeselskaber på banen der kan klare at musikerne får de penge de fortjener, og så må de bare leve med at den gyldne æra for pladebranchen er overstået. En kunster får jo en usmagelig lille procentdel af overskuddet fra en cd, pladeselskabet hiver resten direkte i lommen, så de bla. kan betale for usmagelige tv-reklamer for deres ofte usmagelige opsamlinger med kunstnere ingen nogensinde har hørt om. Nåjah, og til at betale et vist advokatfirme for at rive de sidste kroner ud af fattige studerende der er kommet til at hente 2-3 numre fra Absolute music 775....

VinZenZo
09-04-2004, 10:24 AM
Er det muligt at få det billede i 1024*768 til sit skrivebord? :D

Bobo
09-07-2004, 10:20 PM
VinZenZo: Det kan nok lade sig gøre... I mens er i velkommen til at se de andre billeder her: http://bobo.novellen.dk/gfx/apg