PDA

Se fuld version : Hvornår hører vi om piratgruppen fra politikernes side?

FlyingJay
08-31-2004, 03:41 PM
Nu bliver de jo ligesom presset ud i at tage stilling!

Ja endnu bedre, de bliver rent faktisk nød til, at undersøge hvad de tager stilling til. Måske går det op for dem hvad de allerede har valgt at sige, gøre og handle efter. Måske går det op for dem at det ikke nytter noget at tage et standpunkt og lave en lov udfra et andet menneskes smag og holdning.

Eller har jeg bare misset etogandet i nyhederne(svar gerne et link).

Thomas
08-31-2004, 06:36 PM
PG har allerede været i de landsdækkende nyheder :) Men der var vist ikke rigtigt nogle kommentarer fra hverken politikere eller APG.

Klawz
08-31-2004, 10:03 PM
Der har endnu ikke været reaktioner fra nogle politikere, men mon ikke det kommer?

Fra vores synspunkt er det ikke interessant at diskutere med APG. Hvis vi tvinges til at diskutere på deres niveau, så kommer vores holdninger til at lyde lige så dumme. Det som er interessant, er at konfrontere de politiske partier med hvor syg lovgivningen er på spøgsmålet om ophavsret, fildeling og kopiering.

Vi har initiativer undervejs!

ZuCkZ
08-31-2004, 10:21 PM
Når politikerne endelig rigig begynder at tage stilling, er jeg desværre bange for, at det ikke vil være særligt favorabelt for os....

gathering
09-01-2004, 02:30 AM
hvis det er at politikerne vil skride ind over for piratgruppen bliver det nok til en krænkelse af grundloven

og skulle det ske aligevel tror jeg godt at vores brødre mod nord vil hoste siden

kiafa thyea
09-04-2004, 08:04 PM
det vil de meget gerne i norge er der ingen antipiratgruppe og de føler med os danskere

Igzaw
09-04-2004, 11:42 PM
Skal vi ik bare alle flytte til et land med gode forbindelser og 0 AntiPiratGruppe?

Khain
09-05-2004, 03:13 AM
jeg vil, uden at have læst skidtet, mene at vi er beskyttet af 1/2 milliard konventioner om ytringsfrihed og mennekserettigheder, så det er ikke noget problem.

det er blot et spørgsmål om at klage til eu's mennekserettighedsdomstol.

men når man ikke engang fra politisk hold kan lukke "foreninger der virker ved vold", så kan de sq da heller ikke lukke "internet baserede anonyme fora (ok, forum, der er kun pg) hvor folk brokker sig over private organisationer"