Se fuld version : Overskriften igen igen... Undgå A...
FlyingJay
08-31-2004, 03:01 PM
Overskriften ligger lidt op til at man gerne må, så længe man ikke bliver taget... den goe gamle cliche.
Man må godt køre overfor rødt hvis politiet ikke ser det.... det er jo en sandhed med modifikationer.
Har jeg bare misforstået noget, eller er apg ikke en slags, "det ny politi"
Så længe de ikke ser dig kører overfor rødt, kommer de ikke og blander sig i private forbrugeres liv.
Tænk hvis man kunne tage patent på regnbuens farver, så kunne man sætte møntinkast op ved lyskurverne, og hvergang det blev grønt lys... Kaching.
Khain
08-31-2004, 05:14 PM
nej, de er så vidt jeg har forstået en privat organisation, og har intet med det offentlige retssytem at gøre direkte, hvilket er en af grundende til at man kan sige "go shove youself in the a(r)ss, yu funkin cunt! (halvt skotsk)
klagenberg
08-31-2004, 05:44 PM
Apg er et privat advokat firma. Ellers har jeg misforstået noget :).
Anonymous
08-31-2004, 06:17 PM
advokaterne er kun en del af apg. og er ikke noget firma (sådan som jeg opfater tingene).
det er et sammenrand af alle mulige organisationer der mener de skal have en bid af (andres) kage, og de har så hyret en eller flere advokat(firma)er
Anonymous
08-31-2004, 06:18 PM
advokaterne er kun en del af apg. og er ikke noget firma (sådan som jeg opfater tingene).
det er et sammenrand af alle mulige organisationer der mener de skal have en bid af (andres) kage, og de har så hyret en eller flere advokat(firma)er
især advokatfirmaet Johan Schlüter.
'
derfor er der mange herinde der ikke kan lide dem...
Anonymous
08-31-2004, 06:18 PM
APG er en gruppe der repræsentere copyrightholderne af vise materialer. De kan ikke sagsøge dig for al kopiring af copyrightet materialle, kun det materiale hvis kopyright holdere de repræsenterer.
Så de er blot mellemledet mellem pladeselskabet der ejer copyright og den sagsøgte.
-pirat4ever-
08-31-2004, 08:36 PM
APG går efter alle slags, så INGEN føler sig sikker.. og det er til grin.
APG hvis de var det danske politi:
"HOV du gamle dame, du nåede hvist ikke over vejen inden lyset skiftede.
Bøde på 25000kr og 2 år i spjældet. Ja vi tager alle, og tilfældigt"
APG. er bare nogle der spiller smarte. Gad godt vide hvor mange af dem tør sige til en fest eller middag med mange deltagere . " Jeg jeg arbejder for APG, og er stolt"
*SMACK SMACK SMACK*
Lidt ligsom en der stiller sig op " Jeg er pædofil "
Citat: "Only the LowLife Need to feat on other animals"
Døm selv (ved ikke im stavet korrekt)
Polyfem
09-02-2004, 05:09 PM
HAHA Ja. :D KAPOW!
Igzaw
09-04-2004, 10:58 PM
Hvad får APG egentlig ud af at og buste fildelere og dem der downloader?
kiafa thyea
09-07-2004, 12:58 AM
ikke noget særligt de rammer den lille man og tager ikke dem de skal for den lille man er der ikke så meget arbejde med nææ du hvis agp gik efter bagmænden så ville nok søge i egne rækker først for det er jo egentlig dem der releacer før de kommer på markedet og de vil jo ikke skabe dårligt ry om pladebranchen så de går efter den lille man
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.