Se fuld version : microsoft probs...
Almeyda
08-31-2004, 02:25 PM
Da jeg for noget tid siden donwloadede og instalerede Rise of nation... virkede det fint og det var et fantastisk spil !... siden har jeg formateret og da jeg prøvede at instalere spillet igen virkede det sq ikk... hver gang man går ind i det starter forfilmen på hovedet...
mystisk nå men jeg afinstalerer derefter og instalerer så expension packet som hedder thrones and patriot... jeg cracker det og det virker heller ikke denne gang...
der er nu gået adskillige måneder siden jeg forsøgte mig med rise of nation...
jeg har downloadet et nyt fedt spil fra microsoft... denne gang er det spillet besieger det går ud over... og denne gang starter det ikke med at virke... forfilmen starter på hovedet...
det er IKKE første gang jeg cracker spil og jeg har prøvet MANGE cracks... der sker det samme...
nogle der har samme erfaringer ??
Cenion
09-01-2004, 11:11 PM
Det lader til at det er dit grafikkort den er i vejen med. Prøv at opdatere driveren til grafikkortet, så er der en rimelig chance for at det virker :-)
Det kan også være at der bare er et par grafikindstillinger der er blevet sat forkert, men så når vi over i en afdeling jeg ikke har så godt styr på, så prøv det første ;-)
Almeyda
09-02-2004, 06:33 PM
ok.. har godt nok opdateret grafik kortet helt :S
det har jo virket en gang ! :s
djdark
09-02-2004, 09:43 PM
kender en ven der har haft nogle lunde samme problemer
DivineDevil
09-02-2004, 10:12 PM
Hvis det kun drejer sig om at forfilmen bliver vist på hovedet, kunne det være et videocodec problem.
Det samme kan ske ved divx og xvid codede film, hvis ikke man har den dertil beregnede decoder.
Jeg bruger selv denne pakke: http://www.codecsdownload.com/cgi-bin/TopDown/download.pl?file=0172
(der er også en advanced udgave på Cole2K's hjemmeside).
Jeg ved at Besieger traileren bruger divx codec og dette er ikke standard installation på Windows OS (eller mig bekendt andre OS).
flaGG
09-06-2004, 08:47 AM
vend din skærm på hovedet når du vil se forfilmen :lol:
-pirat4ever-
09-06-2004, 07:29 PM
Det er dit codec den er galt med.
Typisk fordi man instalere NIMO CODEC PACK.
Prøv kazaa codec pack (ligger under film mener jeg)
Almeyda
09-10-2004, 12:35 PM
desværre er det ikke kun forfilmen... den venner på hovedet og når den er færdig går den ud af spillet og siger der er en fejl... prøver lige den codec der !
*edit*
det blev ikke bedre med codec'en :(
night-blade
09-10-2004, 03:13 PM
jeg har set den fejl før.
det burde hjælpe at afinstallere grafik driveren og bagefter installere den nyeste, hvis det ikke hjælper så prøv med en ældre version.
ps. du skal afinstallere den gamle først, det hjælper ikke hvis du installere oven i
Almeyda
09-10-2004, 07:05 PM
nu har jeg haft det afinstaleret og instaleret fra min driver... det virkede ikke... så instalerede jeg opdateringer... det virker stadig ikke :S
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.