PDA

Se fuld version : Hvordan resume

Bugger
08-31-2004, 02:21 PM
Hejsa
Er der nogen der kan fortælle en total-dummy-newbie hvordan jeg resumer en fil i bitTornado. Altså hvis jeg f.eks henter en DVDfilm er der så mulighed for at slukke min PC og næste dag genoptage hentningen af filmen? Jeg kan godt finde udaf at trykke på pause og resume, men hvordan hvis jeg skal have slukket PC' eren?

Thx
/Bugger

MadOnion
08-31-2004, 02:43 PM
Det er såmen så nemt som det kan være. Du skal bare sørge for at gemme din .torrent fil på harddisken og ikke bare vælge "åben" når du begynder at hente noget.

Når du er inde på en side hvor du har fundet den .torrent fil du vil benytte, så højreklik og vælg "gem destination som..." herved kan du gemme torrent filen på din harddisk.

Når du så vil slukke pc'en kan du roligt gøre dette, for når du tænder igen går du ind på din harddisk og dobbeltklikker på .torrentfilen, så finder den selv ud af at du allerede har hentet xx% af filen og fortsætter derfra hvor du kom til.....

Bugger
08-31-2004, 03:27 PM
Tak for -dit sure løg :D Nu spiller det bare.
/Bugger

IWillRipYou
09-04-2004, 03:08 AM
Super! Hvis jeg havde vidst det i går havde jeg ikke været nød til at sove mens min computer sage BRRRUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMM og downloaded 27 cd med Black Sabbath...