Se fuld version : Anbefaling af GigaNews + Newsleecher + Newzbin combo
Jeg har søgt en del rundt omkring på nettet og prøvet forskellige løsninger.
Jeg vil anbefale: Giganews.com., Newsleecher.com, og NewzBin.com.
Giganews er en af de største news hosts og har en konto med ubegrænset GB download og ubegrænset hastighed.
Newsleecher er en rigtig god news klient, som ofte opdateres. Den understøtter desuden .nzb filer, som kan hentes fra newzbin.com, som indekserer filer på usenet (altså en news søgemaskine).
Denne combo er fantastisk. Udvalget er kæmpe stort og hastighedsmæssigt kan andre fildelingsmetoder ofte ikke følge med. Med giganews henter man altid med max. af, hvad ens båndbredde kan klare.
Mvh
Martin
Luffen
09-01-2004, 02:29 PM
Hejsa Ayla.
Hvor mange connections har du med GIGA?
Jeg bruger nemlig selv Claranews+Astraweb og NewsBinPro til at suge med.
De to udbydere leverer henv. 3 og 4 connections.
Dette passer godt til NBPro, men det er dog lidt dyrt i længden at bruge disse to udbydere,
iforhold til Giga, som lige har indført ubegrænset GB download. :D
Man får 4 connections, men de er ikke bundet til IP, hvis du forstår :wink:
Talte lige med en ven i går. Han downloader med 6 Mbit fra deres Europe server, så de kan levere varen.
Luffen
09-01-2004, 07:12 PM
Man får 4 connections, men de er ikke bundet til IP, hvis du forstår :wink:
Talte lige med en ven i går. Han downloader med 6 Mbit fra deres Europe server, så de kan levere varen.
Det lyder jo dejligt, så ku' det jo være at man skulle tage en tur på en måneds tid og se hva' det kan. :lol:
ozman
09-03-2004, 10:54 AM
Er det ikke muligt at lave en guide til at bruge newsgroups?? Jeg er totalt lost mht. download via newsgroups. Hvor starter jeg?? Hvilke programmer skal jeg bruge? og koster det penge at bruge disse newsgroups?
Hej ozman
Det koster penge at bruge de gode newshosts.
Mini guide :)
1. Køb et "unlimited" abonnement hos www.giganews.com
2. Download Newsleecher fra www.newsleecher.com
3. Indsæt dine server-oplysninger samt det username/password, som GigaNews sender til dig på e-mail i Newsleecher.
4. Subscribe til de relevante nyhedsgrupper i Newsleecher:
F.eks.:
alt.binaries.dvd
alt.binaries.dvdr
alt.binaries.dvdrs
alt.binaries.movies.divx
alt.binaries.x
alt.binaries.cd.image
5. Brug evt. www.newzbin.com til at tjekke hvilke releases, der er i nyhedsgrupperne. Du kan desuden købe et billigt abonnement hos NewzBin, så kan du downloade én .nzb fil til hver release. Du kan åbne den lille .nzb fil i Newsleecher og alle de relevante filer tilhørende releaset, vil automatisk blive lagt i kø i programmet.
Håber folk kan bruge denne lille guide 8)
ozman
09-03-2004, 11:25 AM
Ayla du er en ven af folket :D Tak skal du have!
ozman
09-03-2004, 04:37 PM
Kender i denne http://www.100proofnews.com/
Det der lidt billigere ud end giganews, men jeg ved ikke om det er lige så godt....
Tjek den anden tråd, jeg har oprettet :wink:
Angel
12-05-2004, 06:44 PM
Kender i denne http://www.100proofnews.com/
Det der lidt billigere ud end giganews, men jeg ved ikke om det er lige så godt....
det er DET VÆRESTE LORT!!!
for det første når du aldrig op højere end 50 kb/s
og for det andet understøtter den IKKE en skid, skiftede til GIGANEWS samme dag og det virker PERFEKT!
PackedManiac
12-05-2004, 09:16 PM
Jeg kan også anbefale https://www.meganetnews.com/index.html - de har et fedt roll-over system, så du kan genbruge de GB som du ikke har brugt til næste måned osv. Desuden også en super god news-provider.
Guffe
12-07-2004, 09:05 PM
Tænker på om i bor i Danmark? For jeg synes da at forbindelser til at udnytte der der fuldt ud frem for TDC`s gratis nyhedsserver (hvis man er tdc kunde som jeg er) er svære at få i Danmark, uden at skulle betale en halv bondegård...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.