PDA

Se fuld version : Hvilke Newsgroups er de bedste?

Anonymous
08-31-2004, 11:26 AM
hej.

Hvilke newsgroups er de bedste til at hente:

Musik - Dansk?
Musik - Udenlandsk?

AVI-Film?
DVD-R?

Er der forskel på grupperne på de forskellige udbydere?

Sorry for being a noob :-(

DennisN
08-31-2004, 11:53 AM
Hey

dk.binaer.film
a.b.dvd.image

Klart de bedste grupper hvertfald med danske dvd film og dansk undertekst :)

newshosting.com er unden tvivl den bedste udbyder jeg har prøvet

Du skal ikke undskylde for noget som helst findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar

Anonymous
08-31-2004, 02:13 PM
Jeg har søgt en del rundt omkring på nettet og prøvet forskellige løsninger.

Jeg vil anbefale: Giganews.com., Newsleecher.com, og NewzBin.com.

Giganews er en af de største news hosts og har en konto med ubegrænset GB download og ubegrænset hastighed.

Newsleecher er en rigtig god news klient, som ofte opdateres. Den understøtter desuden .nzb filer, som kan hentes fra newzbin.com, som indekserer filer på usenet (altså en news søgemaskine).

Denne combo er fantastisk. Udvalget er kæmpe stort og hastighedsmæssigt kan andre fildelingsmetoder ikke normalt følge med. Med giganews henter man altid med max. af, hvad din båndbredde kan klare.

Mvh
Martin

Anonymous
08-31-2004, 07:18 PM
wuz du siger du er en noob :=) jeg aner ikke engang hva Newsgroups er..!

men det lyder til at det er en god måde og hente ting på-...

hvordan sætter man det op...?? (og er det gratis..)

kan se i siger man skal bruge
dk.binaer.film
a.b.dvd.image

hvis man skal hente danske dvdér...! (eller bare med danske undertekster),, men hvordan skal man sætte lortet op... NEED HELP PLEASE

Infant Prodigy
09-01-2004, 04:05 PM
Ohøj!

Efter Politikens artikel om filesharing på nyhedsgrupper er der kommet *en del* fokus på emnet. Dog er der rimelig mange der intet kender til nyhedsgrupper, og slet ikke fildeling via samme. Så er der ikke en frisk pirat(inde) derude, der vil skrive en guide om emnet?

Hvis der er, så smid en mail til piratern[at]piratgruppen.org

Infant Prodigy / Piratgruppen.org

Luffen
09-01-2004, 07:16 PM
Ohøj!

Efter Politikens artikel om filesharing på nyhedsgrupper er der kommet *en del* fokus på emnet. Dog er der rimelig mange der intet kender til nyhedsgrupper, og slet ikke fildeling via samme. Så er der ikke en frisk pirat(inde) derude, der vil skrive en guide om emnet?

Hvis der er, så smid en mail til piratern[at]piratgruppen.org

Infant Prodigy / Piratgruppen.org
Er ikke selv den store oversætter, men hvis nogen er frisk, så er der en go' guide her:
http://www.slyck.com/ng.php