PDA

Se fuld version : Vi styrer

APG
08-31-2004, 03:41 AM
Jeg synes at vi styrer og at millioner af fildelere er asociale forbrydere.

---
http://www.antipiratgruppen.dk

MadOnion
08-31-2004, 10:42 AM
Skrid Spasser :twisted:

MatrixDk
08-31-2004, 01:12 PM
Haha - griner nok indlæg Hr. APG :D

-> Madonion - Hmm...Syntes du ikke din signatur modsiger sig selv - bare en smule :lol:

paven
08-31-2004, 01:15 PM
Jeg synes at vi styrer :lol:

Hvad styrer i?
DM i erstatningskrav til mindreårige?

Christian
08-31-2004, 01:38 PM
Den dag i kommer for retten for jeres brug af metoder og bliver sendt i fængsel, eller for en gang selv modtager erstatsningskrav, vil jeg møde op i retten (iført en T-Shirt med tekst så i kan genkende mig), og grine min røv i laser Hr. APG!

Det bedste ville selvf. være, at i blev fængslet, og ved i hvad folk gør ved små APG tosser som jer inde bag murerne? Jeg kan forstille mig at i stort set har samme status som voldtægtsforbrydere og pædofile.

Et venligt råd: ikke bukke jer ned efter sæben og allerede nu begynde at lære at sluge store mængder 'salte' væsker. :wink:

a_hoegh
08-31-2004, 01:58 PM
APG
Hvis du virkelig er fra APG. hvorfor indskriver du dig så ikke med et navn man kan forstå i stedet for at gemme dig bag et advokatifirma.

Hr. APG du kan umuligt være en person. For APG er en sygdom og og sygdomme kan ikke styrer.

jeg vil ligesom Christian møde op den dag i kommer for retten.

Det som i laver er på højde med at stjæle slik fra børn. stjæl hellere fra nogen der er størrer end jer selv.

Mindprobe
08-31-2004, 03:23 PM
Skrid Spasser :twisted:

Lige præcis :lol: :lol: :lol:

Bonux
08-31-2004, 03:35 PM
Hahaha det indlæg er sgu svært at tage seriøst :lol: :lol: :lol:

ZuCkZ
08-31-2004, 03:53 PM
Siden det her er sektionen for brok, må ham APG vel have lov til at sige sin mening, hvilket jo meget præcist er beskrivelsen for dette forum.

Jeg tror ikke ham HR. APG er fra APG. Dog har jeg ringeagtelse af APG, men jeg forventer alligevel, at de har et sprog, der er af lidt mere dannet karaktér.

-pirat4ever-
08-31-2004, 05:20 PM
Luk da tråden, det er bare en der tror han eller hun er sjov.

Desuden, Dialog, ikke krig. :shock:

Metatron
08-31-2004, 05:42 PM
hehehe godt indlæg APG.

Man laver en sektion for AGP så de kan sige vi er asociale. Så er der en der kalder sig AGP som skriver at vi er asociale. Man må sige sektionen har opfyldt sin prædestinerede rolle :lol:

Men Piraten har ret, dialog frem for krig. Problemet er at vi alle sidder med argumenterne for p2p og industriens eneste argument er den konventionelle ejendomsret, hvilket til gengæld er et argument som har bred opbakning i det ganske samfund. Hvad er der tilbage andet end krig? Som jeg har nævnt andetsteds er det gennem krigen at vi har tvunget industrien til forhandlingsbordet, ikke gode argumenter. Men vi har opfundet en neo-Ghandistisk krig, passive resistance meets the profitt, og i den sammenhæng er rasende indlæg kun til underholdning.

Husk det gamle forum ordsprog "Fighting on the internet is like competing in the handicap OL, nomatter if you win you are still a retard."

Thomas
08-31-2004, 06:33 PM
Wuhuu, forventede sjove indlæg som dette :) Det er jo selvfølgelig ikke en ansat hos APG.
Jeg tør godt vædde på, det er en 12-årig knægt, der ville lave sjov.

Pablo E
08-31-2004, 10:18 PM
Det må være top ærgeligt at være så latterlig så man virkelig kan finde på at sætte pris på hvad APG laver, og ikke mindst vær en del af det.

Hørt på deres hovedsæde, et hemmeligt sted i byen, med 9 medlemmer "KOM SÅ GUTTER, VI NU HAR VI DEM"
Vi har lige "snuppet" 2 (tabte begge sager, pga af amatør kegler), og mangler kun en ½ milliard.

Ikke mindst at man fordi man har valgt at blive hjernevasket af APG, er tvunget til at købe ALT! software, ALT! Musik.... Faktisk alt hvad der er nederen at give penge for.

Derimod os andre, vi er en samlet flok, der ved hvad tingene skal koste, og kan de ikke finde ud af det, så har jeg 2M/BIT.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og ikke mindst 512 op, så jeg kan dele med mine medmennesker!!!!!!

Come and get us, fucking wankers.... You ain't near the target, and wont get there before you die, as an old fuck, without a daim. (But you do have your original Beatles CD From 1978)

208.248.164.147
08-31-2004, 11:50 PM
Come and get us, fucking wankers.... You ain't near the target, and wont get there before you die, as an old fuck, without a daim. (But you do have your original Beatles CD From 1978)

...men med lommen fuld af yankiebar?!?

Metatron
09-01-2004, 12:35 AM
Derimod os andre, vi er en samlet flok, der ved hvad tingene skal koste, og kan de ikke finde ud af det, så har jeg 2M/BIT.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og ikke mindst 512 op, så jeg kan dele med mine medmennesker!!!!!!

:twisted: :arrow: my point exactly!

Mike_DK
09-02-2004, 02:43 PM

...men med lommen fuld af yankiebar?!?

:lol: :lol: :lol:

OK brugernavn
Se her : http://208.248.164.147/Special+Olympics+Public+Website/default.htm

he he 8)

VinZenZo
09-03-2004, 02:56 PM
112% enig, håber du kan se ironien :)

Igzaw
09-04-2004, 11:24 PM
Den dag i kommer for retten for jeres brug af metoder og bliver sendt i fængsel, eller for en gang selv modtager erstatsningskrav, vil jeg møde op i retten (iført en T-Shirt med tekst så i kan genkende mig), og grine min røv i laser Hr. APG!

Det bedste ville selvf. være, at i blev fængslet, og ved i hvad folk gør ved små APG tosser som jer inde bag murerne? Jeg kan forstille mig at i stort set har samme status som voldtægtsforbrydere og pædofile.

Et venligt råd: ikke bukke jer ned efter sæben og allerede nu begynde at lære at sluge store mængder 'salte' væsker. :wink:

Damn, det er lige før du burde deltage i standup.dk :P

Suxor
09-06-2004, 09:20 PM
Gad vide om Hr. Müller har brugt en proxy server da han skrev ? :P

Anyways, som du kan se, diskuterer vi ikke udelukkende p2p/filesharing metoder herinde, men også hvilken løsning der er bedst mht. prissætning osv.

-Suxor

P.s: Mente du "kreative" som en hån ?

P.p.s: Hvor blev Müller's indlæg af?

djjensen
01-22-2005, 05:45 PM
Jeg synes at vi styrer og at millioner af fildelere er asociale forbrydere.

---
http://www.antipiratgruppen.dk
hvorfor er apg så hjernedød at de ikke kan finde ud af sætte prisen på musik cder ned til 100kr per stk for nye album i butikkerne og sæt afgift på de brandbar cder så vil der blive solg flere orginale
musik cder

Jowls
01-23-2005, 01:54 AM
hvorfor er apg så hjernedød at de ikke kan finde ud af sætte prisen på musik cder ned til 100kr per stk for nye album i butikkerne og sæt afgift på de brandbar cder så vil der blive solg flere orginale musik cder

APG er en bande oportunistiske proces-advokater som lever af ballade. De har intet incitament til at løse stridighederne mellem musikbranchen og resten af verden, for skulle dette ske, ville de miste deres mest attraktive klient.

For hvis der ingen problemer er, har man jo ikke brug for advokater... :wink:

Forresten - der ER da allerede afgifter på brændbare CD'er, DVD'er og alle former for magnetbånd. Ja faktisk også på RAM-kort til brug i digitalkameraer (da de kan bruges i visse mp3-playere).

Se en liste over de afgiftspligtige medier her...

http://www.copydan.dk/cm375.asp?d=1

... og hvor meget de bonger dig for dem her...

http://www.copydan.dk/cm376.asp?d=1