PDA

Se fuld version : Kopiering af egne dvd-film

rnlojm
08-30-2004, 11:26 PM
Når jeg forsøger at kopiere en af mine film i dvdshrink, får jeg følgende fejl : Hvad kan jeg gøre????

DVD Shrink 3.2
---------------------------
DVD Shrink encountered an error and cannot continue.

Copy protection error

Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.

OK
[/b]

PivNiller
08-30-2004, 11:49 PM
Prøv evt. at bruge "dvd-decrypter".

Kender ikke DVD shrink 3.2, men kunne
måske være at den ikke kan dekrypter
kopibeskyttelsen på dvd-er.

Dvd-decrypter "knækker" koden, og så
kan du evt. kører Dvd shrink 3.2 bagefter.

Bruger selv Pinnacle Instantcopy 7.0 +
Dvd-decrypter. Virker hver gang.
Har tilgengæld haft prob. med 8.0

Håber det kunne hjælpe dig med dit prob.

Mike_DK
08-31-2004, 12:35 AM
:wink:
Har du installeret : DVD Region+CSS Free (Formerly DVD Region-Free)
:?:
Link: http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm

gathering
08-31-2004, 07:05 PM
du kan også bruge alcohol den kan bryde copyright hvis du ved hvilken kryptering der er på den kender ikke siderne hvor du kan få det at vide men hvis nogle gør vil jeg gerne høre om det

hilsen gathering

Fo@wR
08-31-2004, 08:54 PM
går ud fra du bruger nero til at brænde med, men fjern fluebenet i "enable burning with nero" under "edit/preferences/file I/O" prøv evt installere dvd decrypter dvdshrink kan også bruge den engine til at brænde med

The Galloping Goose
09-03-2004, 05:07 PM
For dem der kan engelsk er der hjælp at hente her :

http://www.videohelp.com/

flaGG
09-03-2004, 10:19 PM
brug dvddecrypter (i filemode med region free slået til) til at rippe dvd'en til hhd... så kan du ellers smadre din film med dvdshrink bagefter ;)
personligt ville jeg nok bruge CCE til at transcode mine filer eftersom det giver et langt bedre visuelt resultat ;)

McKilling
09-22-2004, 10:01 PM
Du kan evt. også bare installere AnyDVD fra www.slysoft.com - så er dine problemer med kopisikring væk :idea:

Guffe
12-28-2004, 07:45 PM
Skal filmen ikke bare lige køres igennem en dvd-player først? Plejer jeg at gøre...

Amnesia
12-28-2004, 08:01 PM
Skal filmen ikke bare lige køres igennem en dvd-player først? Plejer jeg at gøre...

Det behøver du ikke. Rip dvd'en i DeCrypter i file mode med region free slået til, ligesom flaGG har postet.
Gem filerne i en VIDEO_TS mappe og åben dem i Shrink.
Har altid virket for mig.

mumle
12-28-2004, 08:25 PM
Jeg bruger Smartripper til backup og den har pillet alt…Der er ikke en´ af ungernes dvd film den ikke har kunne rippe, eller mine egne for den sag skyld, den ripper alt!! :lol: bagefter bruger jeg dvd2one og jeg har ikke installeret noget andet men jeg har der i mod oplevet div. fejlmeddelelser med clonecd selv om jeg brugte anyDVD og andre ripper programmer …
Jeg mener der en guide til smartripper i guidesektionen