PDA

Se fuld version : CD-COPS

snehvide
08-30-2004, 04:58 PM
Jeg har en cd-rom som jeg har fået i julegave sidste år.

Desværre kræver den at cden sidder i drevet for at kunne bruges og forsøger jeg mig med et virtuelt drev brokker den sig gevaldigt over "disc emulation" konflikter...
Da jeg gerne vil lave en sikkerhedskopi af denne cd-rom ( jeg bruger den ret tit og den er ved at være lidt ridset ) vil jeg gerne have et ærligt svar på hvordan jeg kan omgå CD-COPS kopispærringen. Mener nok at det er version 5, men det kan jeg lige undersøge.

Da jeg ringede til det forlag det laver det pågældende svar blev stemningen nemlig en smule presset, da jeg nævnte sikkerhedskopier og bad om hjælp til at lave dem.

Venlig hilsen
Andreas Skjæmt Andersen

MadOnion
08-30-2004, 05:42 PM
Har du prøvet med CloneCD? Det har jeg haft meget held med at bruge i den situation du står i..... Det er da forsøget værd... 8)

Khain
08-30-2004, 11:47 PM
mon ikke www.gamecopyworld.com kan hjælpe?

RC
08-30-2004, 11:56 PM
Jeg bruger Blindwrite Suite 4. den har jeg haft stor glæde af til backup, der er dog mange andre muligheder.

snehvide
09-01-2004, 10:36 AM
Jeg må indrømme at jeg gik mere specifikt efter erfaringer med netop denne kopisikring.

Det er et dansk produceret program og har meget lille udbredelse, så derfor er det svært for mig at finde hjælp.

chicken
09-01-2004, 03:07 PM
Har du prøvet med CloneCD? Det har jeg haft meget held med at bruge i den situation du står i..... Det er da forsøget værd... 8)

Ja CloneCD er et rigtig godt program,,, det kan kopiere NÆSTEN alt,,, men vil man have lidt nemmere så skal man også anskaffe sig AnyDVD.
Det er et program der køre i baggrunden for CloneCd/CloneDVD og afkoder...

Se det er noget der virker godt...

Arsin
09-24-2004, 01:03 AM
Jeg har også selv ønsket at kopiere en cd som er beskyttet af CD-Cops. Jeg har spurgt på mange fora, men ikke fået noget endegyldigt svar. Nogle siger, at man skal brænde cd'en med en speciel hastighed, andre at brændbare cd'ere af mærket Kodak Gold skulle være gode imod CD-Cops og en helt andet sagde at man blot skulle holde shift nede når man satte cd'en med CD-Cops i da det så ville slå autorun fra...men jeg har ikke prøvet nogle af disse ting endnu.

Jeg har læst flere steder om folk, der går ind og redigerer i koden til CD-Cops og bryder kopisikringen den vej, men det er jeg ikke selv i stand til at finde ud af.

Hvis du finder en løsning, som os normale dødelige "pirater" kan bruge må du meget gerne skrive herinde eller maile mig.